וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: קרע ברצועות לגריפין, ייתכן שיחמיץ את 2013

8.1.2013 / 1:57

רוברט גריפין השלישי סובל מקרע ברצועות הברך, וושינגטון תבקש חוות דעת נוספת. ביקורת קשה על מייק שנאהאן

ההפסד של וושינגטון רדסקינס 24:14 לסיאטל סיהוקס ביום ראשון התברר ככואב, תרתי משמע, לקבוצה ולכוכבה רוברט גריפין השלישי. גריפין השלישי נטש את המשחק ברבע הרביעי לאחר שסובב את ברכו, ובבדיקת MRI התברר כי הוא סובל מקרע חלקי ברצועות. הוא נפגע מספר פעמים במשחק, פעמיים ברבע הראשון וכאמור, פעם אחת ברבע הרביעי.

רוברט גריפין השלישי שחקן וושינגטון רדסקינס. Matt Slocum, AP
חרדה בוושינגטון. האם גריפין השלישי יחמיץ את 2013?/AP, Matt Slocum

הרדסקינס המודאגים יבקשו חוות דעת נוספת מהאורתופד ד"ר ג'יימס אנדרוז, האיש שכשקובעים אצלו תור יודעים שהמצב לא מזהיר במיוחד. המאמן מייק שנאהאן אמר שתוצאות הבדיקות יכריעו לאיזה כיוון תפנה הקבוצה ב-2013, משום שאם פציעתו של גריפין תתברר כחמורה במיוחד וככזו שתשביתו במרבית שלבי העונה הבאה, וושינגטון תיאלץ לחפש קוורטרבק אחר בשוק.

בינתיים, ההאשמות נגד שנאהאן בתקשורת האמריקאית גוברות. גריפין השלישי נראה מוגבל ביותר במשחק והוחלף על ידי קירק קאזינס רק לאחר שפונה עם סיוע סמוך לסיום. "שנאהאן שיחק רולטה עם הרגל של גריפין", קבעו בפורבס, בפוקס ספורט קבעו כי "הפציעה הזו היא עליו" וביאהו ספורט נכתב: "יש לו הרבה דברים להסביר אחרי המשחק הזה. מה לעזאזל הוא חשב לעצמו?". כלי תקשורת אחרים גוננו על שנאהאן, אולם אלה נבלעו בתוך ים ההאשמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully