וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "תנאי המגרש הקשו, אבל הגיע לנו לנצח"

מאמן מכבי ת"א משוכנע שקבוצתו הייתה ראויה ליותר מתיקו בקרית שמונה. בכר: "אנחנו לא פחות טובים מאף קבוצה בארץ"

one

שבוע אחרי השישייה המפוארת לרשת הפועל חיפה, מכבי תל אביב ירדה מהאולימפוס היישר למגרש המוצף בקרית שמונה, שם סיימה הערב (שני) ב-0:0 מאכזב מאוד מבחינתה מול האלופה. לשתי הקבוצות היו הזדמנויות להכריע את המשחק, אך לבסוף הן חילקו את הנקודות ושיחקו בעיקר לידיים של הפועל תל אביב וגם של מכבי חיפה, שמתחילה לפנטז על הצטרפות למאבק האליפות. הצהובים כרגע בראש עם 35 נקודות, לעומת 33 של הפועל תל אביב ו-27 של מכבי חיפה וקרית שמונה.

יואב זיו מכבי תל אביב מול סינטאיהו סלליך עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
שום הצהרת כוונות. יואב זיו/ברני ארדוב

אוסקר גרסיה היה משוכנע שמכבי תל אביב הייתה ראויה לניצחון: "היו לנו מספיק הזדמנויות לכבוש. במחצית הראשונה שיחקנו טוב ושלטנו, אבל במחצית השניה תנאי המגרש הקשו עלינו. בעיניי, הגיע לנו לנצח. כשאנחנו משחקים בבית אנחנו טובים יותר וזה נורמלי עם כל הקהל. קשה לנצח במקומות כמו קרית שמונה וחיפה. אני מרוצה מהמאמץ של השחקנים, הם נתנו 100 אחוז. אני רוצה להגיד תודה רבה ל-500 האוהדים שהגיעו לעודד אותנו".

על המשחק הקרוב מול הפועל באר שבע אמר גרסיה: "זה בלתי אפשרי לנצח אם לא נבקיע, אבל גם המשחק הזה יהיה קשה. הפסדנו שם במשחק הראשון. אני לא מאמין בנקמה, אבל זה חשוב לנצח בבית, בטח מול הקהל שלנו".

השוער ברק לוי שמר על שער נקי כשמילא את מקומו של וינסנט אניימה. בסיום הוא אמר: "נלחמנו אחד בשביל השני, אבל החמצנו הרבה והמזל לא היה לטובתנו. אני מקווה שמול באר שבע זה יהיה אחרת. לגבי המצב שלי, יש מאמן ומנג'ר, לא אני מחליט. אני צובר ניסיון וזה עוד שלב לקראת מה שאני רוצה להגיע".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אוסקר גרסיה מאמני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הקבוצה שלו מתקשה במשחקי החוץ. אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

מאמן קרית שמונה ברק בכר אמר בסיום: "אני שבע רצון ממה שהחבר'ה שלי נתנו, אבל קצת מאוכזב מהתוצאה. שלטנו במחצית השנייה והגענו להרבה מצבים, אבל היתה חסרה לנו הסיומת. כבר בשבת יש לנו משחק קשה בבית מול הפועל חיפה. דויד סולארי בתהליך מתקדם של שיקום וההערכה היא שתוך שבוע הוא יחזור לעבוד עם המאמן כושר, ותוך שבועיים לחזור להתאמן עם הקבוצה".

בכר התייחס לחלון ההעברות והוסיף: "לא נשחרר אף שחקן, ואנחנו רוצים לצרף חלוץ, בתקווה שהוא ישדרג אותנו. אנחנו משחקים כרגע לא פחות טוב מאף קבוצה בארץ. הליגה מאוד צמודה, הכל מאוד צפוף, ואמרתי כבר שהמטרה הראשונית היא להגיע לפלייאוף העליון. אני מאמין שנגיע לשם ואז נוכל לכוון יותר גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully