וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ראיו וייקאנו ניצחה 1:3 את חטאפה

בנגורה כבש שער סולו מבריק, פיטי הוסיף צמד וראיו עלתה למקום השביעי. אנגליה: 1:5 לאברטון על צ'לטנהאם בגביע

בזמן שכל ספרד הפנתה עיניים לטקס כדור הזהב בציריך, ננעל הערב (שני) המחזור ה-18 עם ניצחונה המרשים של ראיו וייקאנו 1:3 על חטאפה. היה זה ניצחון שלישי ברציפות של ראיו בליגה והיא עלתה למקום השביעי עם 28 נקודות, בעוד חטאפה סופרת ארבעה משחקים ללא ניצחון ומדורגת עשירית.

כבר אחרי 14 דקות עלתה ראיו ליתרון. לאס בנגורה עבר בין שני שחקנים בכנף ימין, נכנס לרחבה וירה מזווית אלכסונית כדור אדיר לחיבורים הקרובים. שער סולו נהדר. בדקה ה-28 הגיע השני, כשפיטי המשיך הגבהה של חאבי פואגו עם בעיטה מהאוויר בשמאל לרשת של מיגל אנחל מויה. הקפטן התכבד בשלישי והשלים צמד אישי בדקה ה-52, אחרי מסירת רוחב של לאו בפטיסטאו הברזילאי. שמונה שערים העונה לפיטי. המחליף הצעיר פאקו אלקאסר צימק בדקה ה-68 וציין שער בכורה בלה ליגה. מיצ'ל האורח הורחק ארבע דקות לאחר מכן.

מרואן פלאיני שחקן אברטון חוגג שער נגד צ'לטנהאם. רויטרס
ניצחון קל. מרואן פלאיני חוגג עם ניקיצה ילאביץ' מול צ'לטנהאם/רויטרס

* אנגליה: אברטון העפילה לסיבוב הרביעי בגביע, אחרי ניצחון קל 1:5 בחוץ על צ'לטנהאם מצמרת הליגה הרביעית. ניקיצה ילאביץ' הקרואטי כבש מקרוב אחרי בעיטה של מרואן פלאיני לקורה בדקה ה-13, והמגן לייטון ביינס הוסיף את השני בפנדל בדקה ה-21. בפתיחת המחצית השנייה כבש לאון אוסמן שער קל, אבל ראסל פן העניק רגע של נחת לאוהדים המקומיים עם שער מצמק בדקה ה-51. למרות זאת, התוצאה גדלה עם שערים של שיימוס קולמן בהקפצה יפה בדקה ה-58 ושל פלאיני דקה לסיום.

* צרפת: הסיבוב השלישי בגביע גבה קורבן נוסף מהליגה הבכירה, כשוולנסיין סיימה ב-3:3 מול איסטר מליגת המשנה והודחה בעקבות הפסד 4:3 בפנדלים. ברסט של עדן בן בסט הוגרלה בשלב הבא מול סרקל באסטיה מהליגה השלישית, פריס סן ז'רמן תפגוש את טולוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully