וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי רמת חן הפתיעה את רמת השרון

הבנות של שיקי פלח ניצחו 63:65 וברחו מעט מהתחתית. אליצור רמלה הפסידה 77:65 להפועל פתח תקוה, ניצחון לגליל עליון

המחזור ה-12 בליגת העל לנשים, שנפתח אמש (ראשון) עם ניצחונה של האלופה המושלמת מכבי אשדוד, 69:72 על אליצור חולון, הושלם הערב עם שלושה משחקים נוספים. במשחק המרכזי גברה מכבי רמת חן 63:65 על רמת השרון. גליל עליון ניצחה בהארכה 91:101 את אליצור נתניה ואילו הפועל פתח תקוה גברה 66:75 על אליצור רמלה.

שיקי פלח מאמן מכבי רמת חן. ברני ארדוב
ניצחון יפה וחשוב לפלח ורמת חן/ברני ארדוב

מכבי רמת חן - רמת השרון 63:65

משחק צמוד שהסתיים בהפתעה. המארחת ניצחה בפעם החמישית בלבד העונה, האורחת ספגה הפסד חמישי ופיספסה הזדמנות גדולה לעלות למקום השני. הפתיחה הייתה רעה והרבע הראשון הסתיים ב-9:14 למארחות. רמת השרון הובילה במחצית, אבל הנדנדה נמשכה עד ששלשה של שירי פורת ונקודות של ג'נה סמית' בשניות הסיום סידרו לרמת חן את הניצחון. קרימה כריסמס קלעה 20 למנצחות והוסיפה 16 ריבאונדים, פורת סיימה עם 18 וסמית' עם 14. 23 של אלכסיס גריי לאוסון לא הספיקו לקבוצה של אורנה אוסטפלד.

הפועל פתח תקוה- אליצור רמלה 66:75

עוד הפתעה נפלה באם המושבות, שם המקומיות ניצחו בפעם הרביעית העונה והנחילו לרמלה את ההפסד הרביעי שלה. רמלה עוד הובילה לקראת סיום הרבע השלישי, אבל את עשר הדקות האחרונות ניצחו בנות פתח תקוה 14:21, מה שסידר להם את הניצחון. ונסה גידן קלעה 20 למנצחות וקטפה 14 ריבאונדים, אליסון הייטאוור סיימה עם 23 למפסידות.

גליל עליון - אליצור נתניה 91:101 (אחרי הארכה)

הדרמה של הערב הייתה בצפון, שם האורחות מעיר היהלומים ירדו למחצית ביתרון נקודה, אבל 40 הדקות הסתיימו בשוויון 85:85. בחמש דקות ההארכה, השליטה הברורה הייתה של גליל עליון, שניצחה 6:16 והשיגה את ניצחונה החמישי העונה, מה שהעלה אותה למקום הרביעי. נתניה שקועה בתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully