וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "זה בלתי ייאמן, אין לי מילים"

כוכב ברצלונה הנרגש עשה היסטוריה עם זכייה רביעית ברציפות בכדור הזהב. גווארדיולה הבטיח: "אחזור לאמן בעונה הבאה"

ליאונל מסי עשה הערב (שני) היסטוריה נוספת, כשנבחר בפעם הרביעית ברציפות לשחקן השנה בעולם - יותר מכל אחד אחר אי פעם. מסי הקדים את כריסטיאנו רונאלדו ואנדרס אינייסטה, ואמר על הבמה בציריך: "זה באמת לא ייאמן, אין לי מילים. אני רוצה להודות לחברים שלי בברצלונה: אינייסטה הוא אדם נהדר להתאמן ולשחק איתו. אני רוצה גם להזכיר את כל חבריי מנבחרת ארגנטינה, כל האנשים שעבדתי איתם, המאמנים שלי, המשפחה והחברים, וכמובן לאשתי ולבני. תודה לכם".

ליאונל מסי עם כדור הזהב 2012. GettyImages
שוב ניצח את כולם. ליאונל מסי/GettyImages

ויסנטה דל בוסקה, שהוביל את ספרד לזכייה מרשימה ביורו 2012, נבחר למאמן השנה בעולם. "זו זכות גדולה מאוד להיות חלק מההתאחדות הספרדית", אמר דל בוסקה. "אני רוצה להזכיר את כל המאמנים שהיו חלק מדרכי. כולנו רוצים להגן על הכדורגל ועל תדמיתו. אני גאה מאוד הערב".

ויסנטה דל בוסקה מאמן נבחרת ספרד (מימין) מקבל פרס ממאמן נבחרת ברזיל לואיז פליפה סקולארי. GettyImages
קיבל את הכבוד. ויסנטה דל בוסקה/GettyImages

עוד לפני הטקס החגיגי, נערכו מסיבות עיתונאים עם המועמדים השונים. פפ גווארדיולה, שישב לצד ויסנטה דל בוסקה, שבר שתיקה ארוכה והבהיר: "אני חי את הכדורגל בצורה שונה מאשר בתקופה בה עבדתי, אני רואה בטלוויזיה ונהנה מהקבוצות והמשחקים הגדולים כמו אוהד. בשנה הבאה אחזור לאמן. אני בן 41, צעיר. לא חסר לי כלום, אבל אני רוצה לחזור. אני חי עכשיו כמו שרציתי וכמו שהגיע למשפחה שלי. באיירן? יש לה את יופ היינקס וזה יהיה חוסר כבוד מצדי לדבר על מועדון עם מאמן. כבר קיבלתי החלטה לאמן, אבל אני עדיין לא יודע איפה זה יקרה".

מסי אמר: "יהיה מטופש לא לכלול את כריסטיאנו ברשימת שלושת השחקנים הטובים בעולם. אני בחרתי באינייסטה, צ'אבי וקון אגוארו, כי הייתה להם שנה גדולה. אני לא מתחרה נגד כריסטיאנו וכבר אמרתי את זה הרבה פעמים. אני מתחרה כדי לזכות בתארים, שזה מה שנשאר בסופו של דבר". על השנה החולפת, בה כבש 91 שערים, אמר מסי באופן מפתיע: "זו לא הייתה השנה הכי גדולה שלי, כי אני מעדיף לזכות בתארים על פני מספרים אישיים".

רונאלדו עצמו הוסיף: "המצפון שלי שקט, זה לא תואר של חיים או מוות. החיים יימשכו גם אם לא אזכה. הצלחנו לזכות באליפות ובסופרקאפ השנה". כשנשאל האם הצביע למסי אמר הפורטוגלי: "לא הצבעתי לאף אחד בגלל הפציעה בעין. אני לא מרגיש מתוסכל מול מסי. הם, היריבים שלנו, עושים את העבודה שלהם ואני את שלי. אין תחרות אישית בינינו לגבי מי מנצח יותר. אנחנו רק רוצים ליהנות".

פפ גווארדיולה, ויסנטה דל בוסקה לקראת טקס כדור הזהב. GettyImages
יחזור בעונה הבאה. פפ גווארדיולה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully