וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כפר סבא הדהימה עם 0:1 על מכבי פתח תקוה

דווקא אחרי שהורדו להם 9 נק', הירוקים ניצחו את המלאבסים משער של עומר פדידה. רעננה ראשונה אחרי 2:4 על ת"א רמלה

המחזור ה-18 בליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שני) עם שלושה משחקים, שסיפקו תוצאות מסקרנות מאוד. הפועל כפר סבא, לה הורדו תשע נקודות שאולי חרצו את גורלה לירידה לליגה א', הבהירה שהיא תילחם עד הרגע האחרון והדהימה עם 0:1 בחוץ על מכבי פתח תקוה. הפועל רעננה ניצחה 2:4 את בית"ר תל אביב רמלה במשחק סוער ועלתה למקום הראשון ואילו הכח עמידר רמת גן והפועל אשקלון נפרדו ב-1:1 בקרב תחתית.

עומר פדידה שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
ההפתעה של המחזור, אולי של העונה כולה. פדידה/מגד גוזני

מכבי פתח תקוה - הפועל כפר סבא 1:0

כל העבודה הקשה של כפר סבא, שכבר הצליחה לעלות מעל לקו האדום, ירדה לטימיון עם הורדת תשע נקודות לאחר שהקבוצה נכנסה להליך פירוק. כפר סבא צנחה בעקבות המצב למקום האחרון והגיעה למשחק עם שבע נקודות בלבד במאזנה ובבלגן עצום. זה לא הפריע לעומר פדידה לכבוש את השער היחיד במשחק, חמש דקות למחצית ולהדהים את המלאבסים במגרשם הביתי. התקופה המטורפת של פתח תקוה, שהחלה עם שביעייה מול אשקלון ונמשכה עם תבוסה מחפירה 5:1 לאחי נצרת והדחה מהגביע, נמשכת.

הפועל רעננה - בית"ר תל אביב רמלה 2:4

משחק משוגע בשרון הסתיים בניצחון המקומיים והם שוב במקום הראשון בטבלה, עם הפרש שערים עדיף על הפועל פתח תקוה ונקודה יותר ממכבי פתח תקוה. לואי טאהא (6) ויוסי אסייג (8) היממו את האורחים במהרה, אבל בדקה ה-20 הורחק השוער אוהד כהן אחרי עבירה ברחבה ואת הפנדל שלח דן רומן לרשת. קובי חסן הרגיע את המארחת עם פנדל משלו בדקה ה-32, אבל אלון בוזורגי שוב צימק (58). ממאדו צ'ם, שנמצא בכושר מצוין, כבש את השער האחרון במשחק בדקה ה-74 והבטיח את שלוש הנקודות לרעננה.

הכח עמידר רמת גן - הפועל אשקלון 1:1

שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם שישה ניצחונות משותפים במאזן שלהן ב-34 משחקים. בהתאם, הן סיימו בתיקו. רותם שמול כבש לאורחים כבר אחרי עשר דקות ואילו אנוזיה קליסטוס השווה בדקה ה-40. שתי הקבוצות שקועות עמוק בתחתית.

שחקן הפועל ראשון לציון, איתי אלקסלסי, מול שחקן הפועל רעננה, ממאדו צ'אם. ברני ארדוב
ממאדו צ'ם בכושר נהדר, רעננה ראשונה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully