וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: פריצה נחת בישראל ועבר בדיקות רפואיות

השבדי בן ה-32 יחתום על חוזה ויהפוך רשמית לשחקן הקבוצה. הצהובים מתכוננים לקרית שמונה: "מזג האוויר יפריע גם להם"

חלוץ הרכש החדש של מכבי תל אביב, השבדי ראדה פריצה, נחת בישראל ועבר היום (שני) בדיקות רפואיות במכון הרפואי של משרדי ההתאחדות. פריצה, 32, מגיע כשחקן חופשי לאחר שסיים את חוזהו בקבוצת רוזנבורג הנורבגית, בשורותיה כבש 57 שערים ב-104 משחקים. פריצה שסיכם את תנאיו הכספיים במדי הצהובים, צפוי לחתום על חוזהו באופן רשמי לשנה וחצי והוא ימלא את מקומו של רוברט ארנשו ששוחרר והמריא חזרה לקרדיף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
רשמית בצהוב. פריצה עם קרויף/מערכת וואלה, צילום מסך

בתוך כך נמצאת הקבוצה במלון הגושרים הסמוך לקרית שמונה והיא עורכת הכנות אחרונות למשחק נגד עירוני קרית שמונה הערב (20:50, ערוץ 1 ו-HD). אנשי הקבוצה נמצאים בקשר רציף עם גורמים בהתאחדות ומתעדכנים כל העת בכל הנוגע לקיום המשחק וזאת בעקבות מזג האוויר הסוער ששורר ביממה האחרונה. התחזית להמשך הערב צופה גשמים עזים וצפויים להיות תנאים קשים במהלך המשחק עצמו, במידה שכר הדשא יאושר בסופו של דבר.

מתוך 19 השחקנים שהוזמנו לנסיעה צפונה, יקבל היום אחד מהם הודעה כי אינו נכלל בסגל. השוער ברק לוי יפתח לראשונה העונה בין הקורות, כאשר גל טובלי, שוער קבוצת הנוער, ישמש כשוער המשנה.

שוער מכבי תל אביב, ברק לוי. קובי אליהו
מבחן לא קטן. ברק לוי/קובי אליהו

"אנחנו מוכנים ונחושים לקראת המשחק", אמר אחד משחקני הקבוצה לוואלה! ספורט. "אין ספק שיהיו תנאי מזג אוויר קשים ולקבוצה כמו מכבי, שמניעה הרבה את הכדור, זה בהחלט יהיה לא קל. יחד עם זאת, צריך לזכור שגם קרית שמונה היא קבוצה שמתבססת המון על הנעת כדור וברור שהתנאים יפריעו גם להם".

"זה משחק מאוד חשוב בשבילנו", הוסיף השחקן, "אנחנו רוצים להחזיר את כוח ההרתעה שלנו כי אומרים שאנחנו טובים רק נגד הקבוצות הקטנות. מי שמבין כדורגל יודע שלפעמים מול הקטנות שמצופפות וסוגרות את ההגנה, הרבה יותר קשה לשחק מאשר מול הקבוצות הגדולות כביכול שמשחקות פתוח ונותנות גם לך לשחק כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully