וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד במשא ומתן עם הקשר הקמרוני תיירי מקון

השחקן בן ה-19 עשוי לחזק הקבוצה של יוסי מזרחי, שלא מצליחה לצאת מהמשבר. אלחמיד: "חבל שבסוף התפרקנו"

one

מ.ס.אשדוד מתקשה לעשות סוף לתקופה הלא טובה שעוברת עליה ואתמול (ראשון) הובסה בבית 4:1 על ידי מכבי חיפה. אחרי פתיחת עונה יוצאת מן הכלל, במסגרתה הקבוצה אף דורגה במקום הראשון, אשדוד נמצאת בנסיגה גדולה ובשבעת המשחקים האחרונים היא צברה ארבע נקודות בלבד מ-21 אפשריות.

בצוות המקצועי ינצלו את חלון ההעברות שנפתח השבוע בכדי לצרף לפחות שני זרים חדשים לסגל, כאשר לוואלה! ספורט נודע כי ראשי המועדון נמצאים במשא ומתן עם הקשר הקמרוני תיירי מקון נ'לוגה, 19, שחקנה של קבוצת ניו סטאר דואלה, מהליגה המקומית. מקון משחק כקשר קדמי ועל פי עיתונאים בקמרון הוא נחשב להבטחה גדולה. בתוך כך צפויה הקבוצה לשחרר את כל הנבחנים הזרים שנטלו חלק באימוני הקבוצה בשבוע האחרון, לאחר שאף אחד מהם לא הרשים את הצוות המקצועי.

"חבל שבסוף התפרקנו", אמר הקשר חאתם עבד אלחמיד, שכבש שער שוויון זמני, "נכנסו שחקנים התקפיים והיה ברור שנהיה חשופים בהגנה. בחצי הראשונים לא היינו טובים, אבל את השני פתחנו טוב וחזרנו למשחק. מאכזב שזאת התוצאה, אבל היא משקפת".

אלחמיד הוסיף: "דיברנו במחצית על כך שנראינו בושה. יש משחקים כאלה, אני לוקח מהמשחק הזה את החצי הראשון של המחצית השנייה. אני לא יודע מה קורה לנו. בתחילת העונה שיחקנו טוב וכבשנו. מאוד מאכזבת אותי הצורה שבה אנחנו נראים לאחרונה. נקווה שנחזור לעצמנו".

צפו בביצועיו של תיירי מקון:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully