וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: סוכן ניגרי מעכב את שחרורו של אוגונה אזנוואקה

7.1.2013 / 12:13

טענתו של יומי אושקירה לפיה הזכויות על כרטיס השחקן של הקשר שייכות לו עשויה לטרפד את הגעתו של הניגרי הצעיר

יומי אושקירה, סוכן שחקנים ניגרי מעכב את השחרור הבינלאומי של אוגונה אזנוואקה, שחקנה החדש של מכבי נתניה שצפוי לשחק בקבוצת הנוער בתחילה ואם ירשים יעלה מיידית בעונה הבאה לקבוצה הבוגרת. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בנתניה לא קיבלו את השחרור הבינלאומי של השחקן שחתם לעונה אחת עם אופצייה לארבע נוספות, ופנו לפיפ"א כדי שזו תכריע בסוגייה.

היום אמורה פיפ"א להתחיל לדון בעניין, זאת לאחר שעבר חודש מאז חתם על החוזה בנתניה, אלא שכעת מסתבר כי בפני הקבוצה ניצבת משוכה לא פשוטה בדמות הסוכן הניגרי, שטוען כי הזכויות על כרטיס השחקן של הקשר שייכות לו.

טל בנין, מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
יאבדו את הרכש המבטיח? בנין/מגד גוזני

אושיקרה דורש דמי העברה כאשר לפי מקורות באפריקה הציע אזנוואקה לסוכן 7,200 דולר תמורת שחרורו המהווים 20 אחוז משכרו. יצויין כי בנתניה לא היו מודעים לקיומו של הסוכן וכעת מי שתכריע בסוגייה היא פיפ"א. גורם בהנהלת נתניה אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו לא רוצים לוותר על השחקן ומאוד מחזיקים ממנו. התקווה שלנו היא שפיפ"א תורה על שחרור כמה שיותר מהר".

בינתיים בנתניה ממשיכים לחפש חיזוק, כאשר פיראס מוגרבי ייפגש היום עם ההנהלה במטרה לחתום באופן רשמי על החוזה ולחזור בהשאלה לקבוצה. מלבד מוגרבי שיצטרף ומשה לוגסי איתו מתנהל משא ומתן, בנתניה רוצים לצרף עוד שחקן בחלק ההתקפי ושחקן הגנה נוסף, כשההעדפה למצוא בחלק האחורי שחקן זר כאשר ליאוניד קרופניק ועידן שריקי מחוץ לתוכניות ובמועדון ינסו להגיע עם קבוצות אחרות לטרייד עבורם. מעמדו של עלי חטיב עדיין לא ברור, כמו גם של ארנון טמיר שאם ימצא קבוצה בנתניה לא יעמדו בדרכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully