וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס: "זה לא התפקיד של סוארס להודות"

בליברפול הגנו על החלוץ המושמץ שכבש בידו. זעם במנספילד: "הוא עוד צחק כשבעט לרשת, צריך לקבוע משחק חוזר"

לואיס סוארס ממשיך לעשות את הכל כדי למשוך אש, והבוקר (שני) החלוץ האורגוואי עומד בעין הסערה אחרי שערורייה נוספת, כשנעזר בבירור בידו כדי לכבוש את השער השני של ליברפול ב-1:2 על מנספילד טאון בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי. הקבוצה מהליגה החמישית הרגישה מקופחת, והיו"ר ג'ון רדפורד זעם: "אנחנו צריכים לקבל משחק חוזר".

לואיס סוארס שחקן ליברפול. GettyImages
התעלם מהתקרית. סוארס נתפס/GettyImages

אשתו קרוליין רדפורד, שמשמשת כמנכ"לית הקבוצה, הוסיפה: "זה מרגיש כאילו נשדדנו. בין אם נגיעת היד הייתה מכוונת ובין אם לא, היה צריך להבחין בה. זה מצער מאוד שהשופטים לא רואים דברים מכריעים כאלה. לכל הפחות צריך לקיים משחק חוזר". "כשרואים את לואיס צוחק כשהוא בועט לרשת מבינים שהוא יודע בעצמו מה קרה", זעק השוער אלן מריוט. "אבל סטיוארט דאונינג אמר לנו שהוא לא מאמין שהשופטים לא ראו את זה. ברגע שהשער הפך להיות מכריע, הסיטואציה הפכה למחליאה עבור כולם".

קרוליין רדפורד, מנכ"לית מנספילד. רויטרס
"לכל הפחות צריך לקיים משחק חוזר". רדפורד/רויטרס

בליברפול לא התכחשו לעובדה שהשער לא היה חוקי, אך המאמן ברנדן רוג'רס המשיך להגן על כוכבו האהוב: "זה לא התפקיד שלו להודות במה שקרה". סוארס עצמו, שכבש את שערו ה-19 העונה, צייץ כהרגלו בחשבון הטוויטר שלו בסיום, אך הקפיד שלא להתייחס לתקרית התורנית שלו וכתב: "כל הקבוצה שיחקה היטב, אני מברך את כולם על המאמץ ושמח לעבור לשלב הבא בגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully