וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישי כדיר ייעדר בין שלושה לחמישה שבועות

7.1.2013 / 19:09

בהפועל ירושלים חששו שכדיר גמר את העונה, אך בדיקת MRI גילתה כי הפציעה אינה חמורה. קוקיה ישוב להתאמן בשבוע הבא

אחרי מספר ימים של חוסר ודאות, נשמו הערב (שני) בהפועל ירושלים לרווחה, לאחר שהתברר כי הפורוורד של הקבוצה, אלישי כדיר, לא סיים את העונה. כזכור, כדיר נפצע ברצועה הצידית בברכו, ובמועדון היה חשש כי השחקן גמר את העונה, אך לאחר שעבר בדיקת MRI, התברר כי הפציעה אינה חמורה כפי שהיה נדמה, והשחקן צפוי לחזור לפעילות בתוך שלושה עד חמישה שבועות.

שחקן הפועל ירושלים אלישי כדיר. קובי אליהו
חדשות טובות. כדיר/קובי אליהו

בהפועל ירושלים היו מרוצים אתמול (ראשון) מהמלחמה שהקבוצה הציגה מול מכבי תל אביב בהפסד 79:71 במלחה. "היה אפשר לנצח מכבי", הסבירו בקבוצה. "פושט נפלנו מהרגליים ברבע האחרון. השחקנים כבר עייפים". שרון דרוקר שיבח את שחקניו בחדר ההלבשה אך גם ציין טעויות בהגנה והוסיף שלאחר יום המנוחה הוא יציג להם את הטעויות במטרה לתקנן. בירושלים מעודדים גם מהעובדה שאורי קוקיה ישוב לאימונים כבר בשבוע הבא, בעוד שאלישי כדיר יושבת למשך שלושה שבועות לפחות.

"נלחמנו והיה מאבק", סיכם קורטני פלס את המשחק. "אבל לצערי זה לא הספיק לנו לניצחון. אנחנו צריכים לראות מה עשינו ומה היו הטעויות שלנו באימון הבא ונלמד מכך. נלחמנו לא בגלל שזו מכבי, זו העבודה שלנו וזה מה שאנחנו רוצים לעשות בכל משחק. בסופו של דבר אני חושב שיש לנו קבוצת כדורסל נהדרת, רק צריך לתקן כמה טעויות שעשינו".

"אני מאוכזב כי הרבע האחרון פגע בנו", הוסיף פלס. "נתנו להם להגיע ליתרון ולנצח בסופו של דבר. השלשות של לוגן היו משמעותיות כי זה נתן למכבי לחזור לחיים, ואלו בדיוק הטעויות שאנחנו צריכים ללמוד מהן. אנחנו רוצים לנצח בדיוק כמו שמכבי רוצה לכן אנחנו מאוכזבים".

סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול קורטני פלס שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
רוצים לנצח כמו מכבי. פלס אתמול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully