וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "שריקות בוז? לא יכולתי להישאר גיבור לנצח"

ז'וזה מוריניו שוב שמע את אוהדי ריאל מדריד מוחים נגדו: "חבל שהם לא מכבדים את אדאן". קסיאס סירב לקבל מרונאלדו את סרט הקפטן. וילאנובה הנרגש: "תודה לכולם"

ז'וזה מוריניו, איקר קסיאס, ריאל מדריד. רויטרס
מתחיל לאבד את זה. מוריניו/רויטרס

ממשיך להיות סוער בריאל מדריד. הבלאנקוס אמנם ניצחו אתמול (ראשון) 3:4 את ריאל סוסיאדד במשחק סוער, ועל אף ששיחקו בעשרה שחקנים למעלה מ-80 דקות, ובכל זאת, בקבוצה בעיקר עוסקים בהחלטה של המאמן ז'וזה מוריניו להושיב משחק שני ברציפות את איקר קסיאס על הספסל, ולפתוח בהרכב עם אנטוניו אדאן.

אוהדי ריאל מדריד שמעו במערכת הכריזה את ההחלטה השנויה במחלוקת, ומיד עם הקראת שמו של מוריניו, נשמעו בסנטיאגו ברנבאו שריקות בוז צורמות למאמן, שמאבד את הפופולריות. "זה נורמלי לחלוטין שהאוהדים מחו נגד, אבל עודדו את הקבוצה", אמר מוריניו, "הקהל נגדי כי הושבתי בחוץ את קסיאס ובגלל שהיכולת שלנו לא טובה. אני מקבל שהקהל מוחה נגד היכולת. לא יכולתי להישאר גיבור לנצח".

איקר קסיאס, שוער ריאל מדריד, מחליף את טוניו אדאן. רויטרס
נכנס חסר ביטחון במקומו של אדאן. קסיאס/רויטרס

מנגד, מוריניו לא אהב את הקריאות נגד אדאן, השוער המחליף. "אמרתי לו לפני המשחק, שהשריקות הן נגדי, לא נגדו", אמר מוריניו, שאחרי השער הרביעי של רונאלדו כבר הגיב במחוות עצבניות לעבר היציעים, "אבל לדעתי, הקהל מתנהג בחוסר כבוד כלפי אדאן. זה שוער שנמצא כאן 16 שנה, שוער שנולד במדריד, ולא ראוי ליחס הזה. הבעיה היא שהתקשורת תוקפת את מוריניו ולא מכבדת את אדאן".

בספרד מדברים על עוד החלטה שנויה במחלוקת מצד המאמן, שבהיעדרו של קסיאס, החליט לתת את סרט הקפטן לכריסטיאנו רונאלדו בן ארצו, ולא לספרדי אחר (ראמוס אומנם נעדר בגלל השעיה מצהובים, אבל צ'אבי אלונסו שיחק). עם כניסתו של קסיאס, רונאלדו הציע לשוער את סרט הקפטן, אבל השוער סירב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
טיטו וילאנובה מאמן ברצלונה. AP
התרגש מקבלת הפנים. וילאנובה/AP

מנגד, בברצלונה הכל הולך חלק. הקבוצה ממשיכה לדרוס, אתמול הביסה 0:4 את היריבה העירונית אספניול עם רביעייה בחצי השעה הראשונה, והקבוצה שברה שיא ספרדי בן 70 שנה, כשכבשה במשך 36 משחקים ברציפות.

המאמן טיטו וילאנובה, שעמד לראשונה על הקווים אחרי חזרתו מטיפולים רפואיים במחלת הסרטן, אמר בהתרגשות: "אני רוצה להודות לכל מי שתמך בי בתקופה הזו. הרגשתי את התמיכה של האנשים והמועדון לאורך כל המאבק שלי במחלה. תודה לכל האנשים שעמדו לצידי, למועדון, לקהל וגם לתקשורת ובהזדמנות זו אבקש גם לכבד את הפרטיות שלי בכל מה שקשור למחלה. אני יודע שאני מייצג מועדון ענק, אבל המחלה שלי היא פרטית".

שחקני ברצלונה חוגגים שער. רויטרס
לא מפסיקים, לא נעצרים. ברצלונה חוגגת/רויטרס

על המשחק מול אספניול אמר: "אני מאוד מרוצה. התחלנו מצוין את המשחק. בדרך כלל ההתחלה היא קשה אבל אנחנו פתחנו מאוד חזק וניסינו לתקוף. במחצית השניה היינו גם טובים, למרות שלא הצלחנו לכבוש. המחצית הראשונה הייתה מרהיבה".

וילאנובה, שעדיין נאבק במחלת הסרטן, ישב על הספסל של ברצלונה אך מיעט לקום מהספסל ולחלק הוראות לשחקנים: "לא עזבתי את הספסל כי הקבוצה שיחקה טוב מאוד, כך שהנוכחות שלי לא היתה חשובה". המאמן שיבח את פדרו, החלוץ הצעיר שלו שהציג יכולת מעולה וכבש צמד: "זה מאוד חשוב לנו שפדרו יכבוש. הוא מתאמן מצויין וזו היתה שאלה של זמן עד שהוא יחזור לכבוש. הוא נראה מצוין ואני מקווה שהוא לא ייעצר וימשיך את היכולת שלו גם במשחק הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully