וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי: "המפתח לניצחון היה הפתיחה החזקה"

6.1.2013 / 23:06

מאמן בני הרצליה שמח אחרי ניצחון קבוצתו על הפועל תל אביב. עודד קטש אחרי ניצחונה של אילת על אשקלון: "שיחקנו נהדר"

הסיבוב השני בליגת העל בכדורסל נפתח הערב (ראשון), כאשר שלושה משחקים עמדו בצילו של המשחק הגדול בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב. בני הרצליה ניצלה הרכב חסר של הפועל תל אביב וגברה עליה 88:94. הפועל אילת הפתיעה כשהביסה בחוץ את אליצור אשקלון 85:103 ובמשחק נוסף ניצחה מכבי ראשון לציון את גלבוע/גליל 59:69.

אריאל בית הלחמי, מאמן בני הרצליה. קובי אליהו
חזר למסלול הניצחונות. בית הלחמי/קובי אליהו

אריאל בית הלחמי, מאמנה של בני הרצליה אמר בסיום משחק הניצחון על הפועל תל אביב: "היה אחלה משחק, מגיע הרבה מחמאות להפועל תל אביב על המשחק שהיה פה, היה משחק מהיר, קשוח, המפתח של המשחק היה הפתיחה שלנו, ידענו שהפועל פותחים את המשחקים שלהם בצורה חזקה עם הרבה אנרגיות מהקהל ומהשחקנים שלהם, עשינו רבע ראשון מצוין שנתן לנו הרבה ביטחון ובסופו של דבר למרות התוצאה הגבוהה עשינו הגנה נהדרת היום".

ארז אדלשטיין, המאמן של האדומים נשמע מעודד למרות ההפסד: "אנחנו בונים מועדון, יש לנו קהל שמלווה אותנו בכל משחק, יש שחקנים שמשאירים 200 אחוז כל המגרש. הקבוצה מחפה על הכל וחסר לנו את הקבלת החלטות הטובה, את הניסיון ואת הגו טו גאי, אם אחרי המשחקים הייתי מאוד מאוכזב או אחרי המשחק נגד נתניה הייתי מתוסכל כי גנבו לנו אותו, היום אני מרוצה כי זוהי הדרך לקדם שחקנים. היה משחק גדול היום. אני שלוש שנים ישבתי בחוץ וחזרתי לאמן רק בקבוצה גדולה כמו הפועל שיש בה קהל".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. קובי אליהו
השיג את התוצאה המרשימה של המחזור. עודד קטש/קובי אליהו

את התוצאה המרשימה של המחזור הזה השיגה ללא ספק הפועל אילת. קבוצתו של עודד קטש הביסה בחוץ את אליצור אשקלון 85:103 והתבססה בצמרת הגבוהה.

"בהחלט משחק לא פשוט מול קבוצה שהייתה במומנטום טוב ועדיין במומנטום טוב. שיחקנו התקפית יוצא מן הכלל, היה לנו יתרון בפנים וידענו לנצל אותו", כך אמר בסיום המשחק עודד קטש המאמן המנצח.

אפיק ניסים אמר: "זה נותן הרגשה טובה לשחק טוב ולנצח. היה לנו משחק חשוב מול אשקלון אחרי שני הפסדים, והם קבוצה שהיו במומנטום טוב, ואני שמח שהראינו אופי ועם הפציעות שהיו לנו באנו וניצחנו את המשחק. באופן אישי אני מרגיש טוב, שיחקתי טוב וחשוב שניצחנו. דריוס איתנו חצי יום, אנחנו חסרים עוד שני שחקנים, הזמן יגיד את שלו איך נסתדר עם הרוטציה. אני סומך על הצוות המקצועי שיהיה בסדר".

בצד השני, עדי אזולאי מאמנה של אשקלון לא ניסה לתרץ: "הקבוצה ששיחקה היום יותר טוב ניצחה. אילת שלטו בקצב מההתחלה, נאלצנו לרוץ אחריהם מהרבע הראשון. היה מאוד קשה, וזה עוד בלי אחוזי הקליעה המטורפים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully