וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ראשל"צ מוחים, בוסאני: "מקווה שהקהל יעודד"

6.1.2013 / 22:03

מאמנה החדש של מכבי ראשון לציון השיג ניצחון על גלבוע/גליל והתייחס למחאת הקהל. ליובין: "אי אפשר לנצח בלי ריבאונד"

מכבי ראשון לציון פתחה הערב (ראשון) את הסיבוב השני בליגת העל עם ניצחון בכורה בעידן רוני בוסאני, 59:69 על גלבוע/גליל של ליאור ליובין. אולם, למרות הפתיחה הטובה של בוסאני כמחליפו של בירנבוים, אוהדי הקבוצה לא עברו בשקט על הפיטורים של המאמן והביעו את מחאתם לפני פתיחת המשחק כשנופפו בדגלים שחורים וקראו קריאות כנגד היו"ר יצחק פרי.

אוהדי ראשון אף חילקו הצהרות לעיתונות שבהן נכתב בין היתר: "אנחנו חברי ארגון גוש ד', בתמיכתם של כל אוהדי מכבי ראשון לציון, פותחים במאבק להחלפתו של יו"ר הקבוצה המכהן, יצחק פרי. מאז חזרתו של יצחק פרי לתפקיד היו"ר באמצע העונה הקודמת, הפכה הקבוצה המצליחה לארגון שמונע על ידי שיקולים זרים ואינטרסים פוליטיים, המחלות הקשות ביותר של קבוצת ספורט". בתוך כך, היום נודע שמאמן לב השרון הוד בן הרצל צפוי להתמנות לעוזר המאמן של בוסאני במקומו של מתן חרוש שהתפטר.

רוני בוסאני מאמן מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
פתח ברגל ימין. רוני בוסאני/ניב אהרונסון

"כיף לחזור. חשוב שניצחנו, חלק מהמשחק זה הגנה והחזקנו את גליל על 59 נקודות, יכול להיות שזה לא יפה לצפייה שקבוצה שומרת הגנה טובה ויוצאת למתפרצות, אבל אני חושב שזה חלק גדול מהמשחק", כך אמר בסיום רוני בוסאני המאמן החדש/ישן. בוסאני התייחס גם למחאת הקהל כשאמר: "מבחינתי אני רוצה שהאולם יהיה מלא, אני צריך את הקהל מעודד וכל אחד שבא ומעודד הוא חשוב לנו. אני מקווה שלא יהיו בעיות עם קהל ויבואו קהל גם למשחקי חוץ".

ג'וליאן רייט, כוכב הקבוצה שהצטיין עם 15 נקודות אמר: "ההגנה הכריעה את המשחק עם המאמן החדש. המאמן הכניס שני שינויים, אבל אנחנו מרוצים מההגנה שלנו, צריך לתת את הקרדיט לגליל שנלחמו. מה ששינה זה ששיחקנו טוב מההתחלה".

רייט התייחס גם לחילופי המאמנים: "זה היה שבוע קשה, אבל זה העסק בכדורסל, אנחנו שמים את המדים עלינו ובאים לנצח, לא רצינו להתעסק בזה. אפי אימן פה הרבה זמן, אז זה היה קשה, אבל באנו לנצח ושמח שעשינו את זה. לא שמתי לב שהקהל עזב, הביאו אותי פה לשחק כדורסל והדברים האחרים קשורים לקהל ולא אליי".

ליאור ליובין מאמן הפועל גלבוע/גליל עליון. אדריאן הרבשטיין
משחק רע מאוד בראשון. ליאור ליובין/אדריאן הרבשטיין

בצד השני, הגליל נוחלת עוד הפסד וממשיכה את הסיבוב הראשון הלא טוב שלה. ליאור ליובין, מאמן הקבוצה ניסה להצביע על הסיבה להפסד: "כדורים חוזרים בהגנה זה אחד הדברים המשמעותיים וקשה לפתח משחק חוץ מול קבוצה אגרסיבית בלעדיו. היינו חייבים לנצח בריבאונד וזה אחד הדברים המתסכלים שיש. כשאתה עם 18 כדורים לחובתך בהגנה ועוד 16 מתנות שאתה נותן להם אי אפשר לנצח משחק כזה.

ליובין הוסיף: "אנחנו מחפשים ומנסים, אנחנו נעים בתוך מגבלויות שלנו ושל שוק השחקנים, יש עוד קבוצות שמחפשות שינויים. אני בטוח שנעשה שינויים, אנחנו מחפשים וזה יקרה, לפעמים אנחנו מגלים אורך רוח, אבל נעשה שינויים. אני מאמין שנראה יותר טוב, זה לא הכדורסל ששיחקנו בחודשיים האחרונים, נראינו יותר טוב והיום זה היה אחד המשחקים הפחות טובים שלנו. זה היה מעבר לכדורסל, הלכנו אחורה ברמת האנרגיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully