וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה את מכבי חיפה 84:89

בכורה ענקית של ווטרס (8 נק', 13 אס') הובילה את חולון לניצחון. 27 נק' בבכורה של פרימן ב-86:88 של אשדוד על נתניה

המחזור ה-12 בליגת העל, הפותח את משחקי הסיבוב השני, ננעל הערב (שני) עם שתי בכורות נהדרות של שני שחקנים שונים בתכלית. דומיניק ווטרס הוליך את הפועל חולון עם 13 אסיסטים לניצחון ביתי מפתיע על מכבי חיפה, 84:89, בעוד במשחק השני של הערב הפגיז אוסטין פרימן 27 נקודות בבכורה שלו במכבי אשדוד, כשזו גברה 86:88 על ברק נתניה. שרק ימשיכו ככה.

שחקן הפועל חולון דומיניק ווטרס חוגג. מגד גוזני
יש מנהיג בחולון. ווטרס/מגד גוזני

הפועל חולון - מכבי חיפה 84:89

מאז עזיבתו של מורן רוט את הפועל חולון, לא היה באולם הפחים רכז אמיתי שהריץ כמו שצריך את ההתקפה. לא היה- עד עכשיו. הערב ערך דומיניק ווטרס את הופעת הבכורה שלו במועדון, ואם ככה הוא משחק כשהוא עוד לא ממש מכיר את חבריו לקבוצה, בחולון יכולים להיות מאוד מרוצים. 13 אסיסטים היו לווטרס במשחק, ויחד עם הופעה מצויינת של פרנק האסל, הצליחה קבוצתו של דן שמיר לשבור רצף של שבעה הפסדים, ולקבל מעט אוויר בתחתית. חיפה לעומת זאת נראתה מפוזרת מאוד, סבלה מערב נוראי מחוץ לקשת (6 מ-24), וניצלה קאמבק ברבע האחרון כדי לסיים קרוב יחסית, אחרת זה היה נגמר הרבה יותר גרוע עבור שחקניו של בראד גרינברג.

קלאיית'ס תפר שלשה כדי לפתוח טוב את המשחק, ומנגד קיבל דומיניק ווטרס את ההזדמנות לרשום נקודות ראשונות בליגת העל, כשקבר שתיים מהקו, ודייסון סגר האלי-אופ נפלא שצימק לפיגור נקודה בלבד. קלאיית'ס ומקל עוד העלו את האורחים ל-9:14, אבל התעוררות של רוזן והרוש קבעה 21:21 בסיום הרבע הראשון. חיפה נעלמה לחלוטין בפתיחת הרבע השני, חולון ניצלה שלשות של הרוש ושון דניאל כדי לדהור ל-2:13 ולעלות ליתרון 29:40. סטול המשיך להשתולל, להחטיא ולאבד, אבל שלשה של קלאיית'ס הורידה את חיפה בפיגור מינימלי יחסית, 38:44 לחולון בהפסקה.

המומנטום נותר בצידה של חולון גם בפתיחת הרבע השלישי, ווטרס תפס פיקוד על ההתקפה של המארחים, חילק אסיסטים לכל עבר, ונקודות שלו העלו את חולון ליתרון דו ספרתי. חיפה נראתה אבודה, ווטרס המשיך לשלוט, והמארחים הוליכו 53:69 לפני הרבע האחרון. מי שחשב שהמשחק גמור, כנראה לא ראה את חולון העונה. הקבוצה של שמיר שוב גמגמה ברבע האחרון, מקל וסמית' הטיסו את הירוקים ל-5:17 וארבע דקות לסיום זה רק 70:74 למארחים. היל העיר את המארחים עם שלשה חשובה, האורחים חיפשו תשובה מחוץ לקשת ולא מצאו, ווהאסל החזיר את היתרון הדו ספרתי. סטול ניסה במו ידיו להחזיר את קבוצתו של גרינברג למשחק, אבל האורחים לא החטיאו מהקו. סטול צלף עוד שלשה שהורידה ל-6, 15 שניות לסיום, אבל דייסון סגר את הסיפור מהקו. 84:89 בסיום לחולון.

קלעו להפועל חולון: פרנל האסל 24 (11 מ-19 מהשדה) ו-11 ריבאונדים, לורנס היל 16 (3 מ-3 לשלוש), ג'רום דייסון 13, שון דניאל 10 (2 מ-6 לשלוש), שלומי הרוש וזאק רוזן 9 נקודות כל אחד, דומיניק ווטרס 8, 13 אסיסטים ו-5 איבודים.

קלעו למכבי חיפה: פט קלאיית'ס 21 (9 מ-18 לשתיים, 1 מ-5 לשלוש) ו-13 ריבאונדים, דונטה סמית' 18, פול סטול (2 מ-10 לשלוש, ו-4 חטיפות), ג'יימס תומאס (11 ריבאונדים) וגל מקל (7 אסיסטים, 5 ריבאונדים) 14 נקודות כל אחד, עידו קוז'יקרו 2 ו-5 ריבאונדים, קורי קאר 1.

שחקן מכבי חיפה קורי קאר. מגד גוזני
לא מאמין שלא יצאו עם הניצחון. קאר/מגד גוזני

מכבי אשדוד - ברק נתניה 86:88

רק בשבוע שעבר הודיעה הפועל אילת כי היא משחררת את אוסטין פרימן, לאחר שזה לא הצליח להשתלב במערכת של עודד קטש. ובכן, אם קטש היה רואה את המשחק הערב של השחקן לשעבר שלו, אולי הוא עוד היה מתחרט. פרימן סיים בכורה חלומית באשדוד עם 27 נקודות, מרדי קולינס המשיך במגמת העלייה שלו, ופתאום אשדוד כבר לא נראית כמו נועלת טבלה טיפוסית. נתניה לעומת זאת התקשתה לייצר את משחק הריצה שלה, וסבלה מאוד מהחטאות קריטיות של ראמל בראדלי, שמצידו סיים משחק זוועתי עם אחוזים מחרידים, ולא הצליחה לנצח הופעה נפלאה של דרון וושינגטון, שלא הספיקה.

מרדי קולינס פתח טוב את המשחק והעלה את המארחים על הלוח, אבל וושינגטון הריץ את נתניה ל-0:8, ושלשה של שולמן קבעה 10:15 לאורחים. שולמן המשיך לטווח מחוץ לקשת, ושלשה נוספת של מורגן סייעה לנתניה לברוח ליתרון 20:13, אבל ריצת 3:14 של אשדוד הביאה אותה אל סיום הרבע הראשון ביתרון 23:24. שולמן המשיך לאמלל את ההגנה של המארחים גם ברבע השני, ויחד עם מורגן הריץ את נתניה ל-0:8. דיימון סימפסון היה היחידי בשורות אשדוד שתפקד באותן דקות, ויחד עם שלשה של קרני שהעירה מעט את המארחים, סייע להם לחזור למשחק ובמחצית זה רק 45:46 לנתניה.

קולינס עלה חם לרבע השלישי, תפר שלשה נהדרת ויחד עם סימפסון העלה את המארחים ליתרון 55:63. אורלנד צלף שלשה מן העבר השני, ונקודות של וושינגטון השלימו ריצת 0:9 ומהפך, לפני שסימפסון קבע 64:65 לאשדוד בתום הרבע השלישי. הרבע האחרון היה צמוד מאוד כשאף קבוצה לא מצליחה לברוח ליריבתה. שולמן ואורלנד תפרו שלשות חשובות, אבל בראדלי וסקין החזירו, ו-40 שניות לסיום קבר קולינס סל ועבירה גדול כדי להעלות את המארחים ליתרון. בראדלי נשלח אל הקו והחטיא פעמיים, קולינס עשה את העבודה מהצד השני, אבל בראדלי שוב החטיא שתיים גורליות ופרימן קלע שתיים וגם שלשה של אורלנד כבר לא שינתה הרבה, 86:88 לאשדוד בסיום.

קלעו למכבי אשדוד: אוסטין פרימן 27 (7 מ-18 מהשדה), מרדי קולינס 21 (8 מ-14 מהשדה), 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, דיימון סימפסון 18 ו-9 ריבאונדים, ג'יימי סקין 10, גוני יזרעאלי 8, גלעד קרני 3, זאק גורדון 1, ברק חדד ודניאל גור אריה שיחקו ולא קלעו.

קלעו לברק נתניה: דרון וושינגטון 24 (10 מ-13 מהשדה), 12 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות, מרקו קילינגסוורת' 16, אייל שולמן 15 (3 מ-4 לשלוש) ו-7 אסיסטים, יהוא אורלנד 13, ראמל בראדלי (1 מ-7 לשלוש, 2 מ-6 מהקו), 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, ריימר מורגן 7, יונתן לוי, אלירן גואטה וטמיר אריאלי שיחקו ולא קלעו.

מרדי קולינס שחקן מכבי אשדוד. מגד גוזני
ניצחון ביתי נהדר. קולינס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully