וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: א.א.ק לרנקה ובן שמעון ניצחו, בישול לרועי בקל

ניצחון שלישי רצוף לקבוצה של בן שמעון 1:2 על אומוניה (חיימוב נעדר בגלל צהובים). הקשר בישל ב-1:1 של אלקי נגד אפואל

א.א.ק לרנקה שיפרה הערב (ראשון) את מצבה בצמרת הליגה הקפריסאית. הקבוצה של רן בן שמעון השיגה ניצחון ביתי 1:2 על אומוניה ניקוסיה ורשמה ניצחון שלישי ברציפות. גיא חיימוב נעדר בשל כרטיסים צהובים, וגם בהיעדרו קבוצתו ניצחה.

גורקה פינטדו הספרדי כבש שני שערים מוקדמים (3, 13) מול אוהד לויטה (90 דקות) ולעיני כ-4,000 צופים, ודניאלסון צימק בדקה ה-27, כשעד הסיום הצליחו המארחים לשמור על היתרון ולהבטיח ניצחון מספר 12 העונה. אומוניה, שהתייצבה למשחק אחרי חמישה ניצחונות רצופים, סופגת הפסד רביעי העונה מה שמותיר אותה במקום החמישי בטבלה. יובל שפונגין פצוע ולא שיחק.

מי שבהחלט יכול לחייך הערב הוא רוני לוי, שקבוצתו אנורתוזיס פתחה פער של שש נקודות על פני אפואל ניקוסיה ושבע על פני א.א.ק לרנקה. אפואל חילצה 1:1 דרמטי מול אלקי מהתחתית. אלקי התייצבה למשחק אחרי שהפסידה בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים שלה, אבל קאפו סידר לה ניצחון חשוב עם שער בדקה ה-72 אחרי בישול של רועי בקל. אלא שהיתרון הזה לא החזיק מעמד ובדקה ה-90 מריו סרג'יו כבש את שער השוויון. ניסו קפילוטו השלים 90 דקות במדי אלקי.

בצרפת, ברסט עלתה שלב בגביע עם 2:4 בפנדלים (1:1 ב-120 דקות) על לוסון מהליגה השלישית. בן בסט פתח, ספג כרטיס צהוב בדקה ה-117 ובעט פנימה את הפנדל הראשון בדו קרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully