וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הצגה לקבאני ונאפולי, הפסד מאכזב ליובנטוס

הנאפוליטנים חגגו 1:4 על רומא, שלושער לאל מטאדור. האלופה הפסידה בבית ל-10 שחקנים של סמפדוריה. מילאן ניצחה

אחרי שהיא חזרה אתמול (שבת) מפגרת חג המולד וראש השנה, הליגה האיטלקית המשיכה להיכנס היום לקצב את שארית משחקי המחזור ה-19. את משחקי יום ראשון פתחה אודינזה עם ניצחון מצוין 0:3 על אינטר, ובהמשך סמפדוריה הפתיעה את יובנטוס עם 1:2 בחוץ. מילאן גברה על סיינה 1:2. המחזור ננעל עם 1:4 ענק של נאפולי ואל מטאדור אדינסון קבאני על רומא, כשהאורוגוואי כובש שלושער.

שחקן סמפדוריה, מאורו איקרדי. Massimo Pinca, AP
כוכב המחזור האיטלקי. מאורו איקרדי חוגג על יובה/AP, Massimo Pinca

יובנטוס - סמפדוריה 2:1

הגברת הזקנה הגיעה למשחק הביתי אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, אבל שמטה שלוש נקודות בצורה מפתיעה. סבסטיאן ג'ובינקו כבש בפנדל בדקה ה-24 ויובה נראתה בדרך הנכונה אחרי שכעבור תשע דקות גאיטנו ברארד האורח הורחק בצהוב שני, אלא שסמפדוריה הפתיעה ובגדול דווקא כשהיא ב-10 שחקנים. הארגנטינאי בן ה-19 מאורו איקרדי, פעם במחלקת הנוער של ברצלונה והיום בסמפדוריה, השווה בדקה ה-54 וכעבור רבע שעה השלים מהפך אחרי בישול של הקשר הספרדי המבוקש פדרו אוביאנג. האלופה לחצה עד הסיום במטרה למצוא שוויון ואולי אפילו מהפך, אבל הניסיונות שלה היו עקרים. בסיום הפסד ניצחון מפתיע של סמפדוריה והראשון שלה בעידן דליו רוסי.

שחקן יובנטוס, סבסטיאן ג'ובינקו. GettyImages
הפתיחה דווקא נראתה טוב. ג'ובינקו/GettyImages

מילאן - סיינה 1:2

במילאן עסקו בימים האחרונים בעיקר בירידה מהמגרש במשחק האימון נגד פרו פטריה אחרי הקריאות הגזעניות לעברו של קווין פרינס בואטנג, והיום שחקני הקבוצה עלו לחימום לפני המשחק עם חולצות עליהן נכתב "מילאן נגד הגזענות". במשחק עצמו הרוסונרי המתינו 67 דקות ארוכות עד שפרינס בואטנג בעצמו הגביה כדור מצד ימין ובויאן נגח מקרוב מדויק ופנימה. ג'אמפיירו פאציני הכפיל בפנדל בדקה ה-80 ומיקלה פאולוצ'י רק צימק חמש דקות לסיום.

שחקני מילאן לובשים חולצות עם הכיתוב "מילאן נגד גזענות". רויטרס
"מילאן נגד גזענות". שחקני הרוסונרי היום/רויטרס

אודינזה - אינטר 0:3

הנראזורי יצאו לפגרה אחרי הפסד ותיקו בליגה וכנראה שגם הפגרה לא שינתה עבורם את המגמה. אנטוניו די נטאלה הוותיק ניצל בישול של אנדרה לצארי בדקה ה-64 כדי להעלות את אודינזה ליתרון והצרות של אינטר הפכו לגדולות יותר כעבור שתי דקות, כשחואן הורחק בצהוב שני אחרי עבירה על לואיס מוריאל. בדקה ה-75 הקולומביאני הצעיר העניש את אינטר פעם נוספת ודי נטאלה השלים צמד בדקה ה-79 וקבע 0:3. אינטר לא הפסידה משחק ראשון של שנה קלנדרית מאז 1999 (תשעה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו) ועד היום. עד שבא טוטו די נטאלה. טוטו ווינר.

שחקן אודינזה, אנטוניו די נטאלה. Gabriele Maltinti, GettyImages
צמד וניצחון יפה. די נטאלה/GettyImages, Gabriele Maltinti

לאציו - רומא 1:4

לאט לאט, ואולי גם בזהירות, הקבוצה של וולטר מצארי מתאוששת מהמיני משבר שחוותה לפני היציאה לפגרה. נאפולי, שיצאה לפגרה לאחר ניצחון אחד ושני הפסדים ועוד לאחר שהופחתו ממאזנה שתי נקודות בבית הדין של ההתאחדות האיטלקית. הנאפוליטנים חזרו לעצמם עם 1:3 ביתי ומרשים מאוד על רומא, שבעצמה יצאה לפגרה אחרי 2:4 ענק על מילאן בבית. בעקבות הניצחון, נאפולי טיפסה עד המקום השני עם 37 נקודות, שבע פחות מיובנטוס המוליכה. ומי כבש את שלושת השערים של נאפולי? מי אם לא אדינסון קבאני האדיר, ששיפר את מאזן הכיבושים שלו ל-16 מתחילת העונה ורשם שלושער שני, לאחר שרומאית אחרת, לאציו, ספגה מנחת רגלו.

קבאני כבש את הראשון שלו כבר בדקה הרביעית, לאחר שמסירת עומק של גוראן פנדב מצאה אותו והחלוץ האורוגוואי בעט נהדר פנימה את ה-0:1. אל מטאדור כבש את השני בדקה ה-48 כשקיבל כדור במרכז הרחבה, הסתובב ובעט נהדר לפינה את ה-0:2. השלישי של קבאני ונאפולי הגיע בדקה ה-70 כשקרן של פנדב מצאה אותו ברחבה, והחלוץ הנהדר נגח פנימה בין הרגליים של מאורו גויקוצ'יאה כדי לקבוע 0:3. רומא עוד צימקה בדקה ה-72 כשמסירה של מיראלם פיאניץ' מצאה את פבלו אוסבלדו, שבעט מצוין פנימה את ה-1:3. פיאניץ' ראה לאחר כמה דקות גם את הכרטיס האדום. בדקה ה-90 הצליח כריסטיאן מאג'ו להשלים את החגיגה עם 1:4 לאחר שנותר לבד מול גויקוצ'יאה והכניע אותו בקלות.

פיורנטינה - פסקארה 2:0

הוויולה היו יכולים להתקרב כדי שש נקודות בלבד מיובנטוס במקרה של ניצחון, אבל לא ידעו לנצל את ההפסד של הגברת הזקנה ונכנעו ליריבה מהתחתית. ג'ונתאס כבש את השער בדקה ה-57 ומרוואן צ'ליק חתם בדקה ה-90. פסקארה קטעה לפיורנטינה רצף צעיר של שני ניצחונות ליגה.

קייבו - אטאלנטה 0:1
לקייבו: איסק קופי (37)

גנואה - בולוניה 0:2
לגנואה: מרקו בוריילו (58, 73)

פארמה - פאלרמו 1:2
לפארמה: אישק בלפודיל (62), אמאורי (90). לפאלרמו: איגור בודאן (85).

נאפולי - רומא (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully