וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "קאפלו הוא ההוכחה שכישרון שחקנים לא מספיק"

מאמן יובה תוקף את המאמן הוותיק, שטען שהיריבות שלו כשהיה בתפקיד היו קשות יותר: "קאפלו לא עשה הרבה בצ'מפיונס"

את החלק הראשון של העונה בילה מאמן יובנטוס אנטוניו קונטה ביציע, לאחר שהושעה למספר חודשים בשל פרשת שחיתות בה היה מעורב בעברו. המאמן, שהצעיד את יובנטוס לאליפות נהדרת בעונה שעברה, שהייתה גם הראשונה שלו במועדון, שב לאחרונה לקווים וינסה להוביל את הקבוצה, שמדורגת ראשונה בסרייה A, לאליפות שנייה ברציפות, כמו גם להצלחה בליגת האלופות.

אלא שהתקופה המצוינת של הגברת הזקנה לא ממש הרשימה את כולם כנראה ובמיוחד לא את פאביו קאפלו, שטען בראיון בארץ המגף: "כשאני אימנתי את יובנטוס, התחרות הייתה קשה יותר. יריבות טובות שהתמודדו מולנו, נעלמו".

אנטוניו קונטה מאמן יובנטוס. AP
לא מפחד לענות. קונטה/AP

קאפלו, שמדריך כיום את נבחרת רוסיה, לאחר ארבע שנים בנבחרת אנגליה, אימן ביובנטוס (הקבוצה בה כיכב בשנות ה-70'), בין השנים 2004 ל-2006. בתקופתו, הקבוצה זכתה בשתי אליפויות, שנושלו ממנה לאחר מכן בשל פרשת הקלצ'יופולי המפורסמת. כמו כן, יובה הגיעה פעמיים לרבע גמר ליגת האלופות, שם הודחה מול ליברפול וארסנל.

קונטה, הרגוע ונינוח בדרך כלל, שמע את הדברים של קאפלו ובחר לירות בחזרה: "הייתי אומר שהוא לא עשה יותר מדי עם הקבוצה בליגת האלופות. ליובה היה באותן עונות סגל מדהים מבחינת איכות, אולי החזק ביותר של הקבוצה אי פעם. היו לה שמונה שחקנים ששיחקו בגמר גביע העולם ב-2006, שני זוכי כדור הזהב, נדבד וקנבארו ועל הספסל ישבו דל פיירו ואדריאן מוטו. הכישלון שלהם הוא ההוכחה שמלבד שחקנים טובים, צריך גם משחק מאורגן ומנטליות מסוימת כדי להשיג הצלחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully