וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל שבתאי: "הסגל דליל, אנחנו צריכים חיזוק"

6.1.2013 / 10:40

בהפועל עכו עושים מאמצים להתחזק בינואר אחרי הירידה מתחת לקו האדום. הקשר: "אסור לנו להישבר". אקסברד במו"מ מתקדם

one

הפועל עכו התקשתה גם אתמול (שבת) למצוא פיתרונות למצב שלה והידרדרה אל מתחת לקו האדום אחרי ההפסד 3:2 לבית"ר ירושלים. הקבוצה, שהשיגה ניצחון ביתי אחד העונה, חזרה פעמיים מפיגור אבל נכנעה לשער ניצחון של אופיר קריאף בדקה ה-73.

למרות שמדובר במשחק מספר 11 ברציפות ללא ניצחון, שמעון הדרי ממשיך לזכות בגיבוי כאשר בקבוצה מאמינים שעם חיזוק נכון, הקבוצה תוכל להישאר בליגה. מי שנמצא במשא ומתן ומתקדם הוא החלוץ עידו אקסברד, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. פרט אליו ינסו בקבוצה להתחזק בשחקן התקפי נוסף.

הקשר יובל שבתאי, שנכנס כמחליף במחצית השנייה, אמר לאחר המשחק: "האכזבה היא גדולה, במיוחד מכיוון שלפרקים היה לנו כדורגל מאוד טוב במשחק. יש לנו בעיה רצינית, קבוצות מגיעות מולנו בקלות למצבים של אחד על אחד מול דודו גורש, השוער שלנו. כמה שהוא שוער ענק ומציל אותנו, גם הוא לא יכול לפעמים לעזור וזה לא פייר מבחינתנו כקבוצה שאנחנו מפקירים אותו לבד שם, כל פעם מחדש. רצנו, נלחמנו, נתנו הכל ונצטרך להמשיך לעבוד, אסור לנו להישבר".

על ההסתבכות בתחתית הוסיף הקשר: "ידענו עוד לפני המשחק שכל קבוצות התחתית עשו תוצאות טובות, חלק נצמדו אלינו וחלק עקפו אותנו וברחו למעלה. הליגה עוד ארוכה ויש לנו עבודה קשה. אנחנו צריכים להמשיך חזק הלאה".

על הצורך בחיזוק בחלון ההעברות, אמר שבתאי: "הסגל של עכו הוא דליל ואנחנו צריכים חיזוק. השחקנים שמשחקים הם שחקנים טובים, אבל אין ספק שאנחנו צריכים חיזוק, רואים את זה על המגרש כל שבוע. אני יכול להגיד שאנחנו מצויינים ולא צריכים חיזוק, אבל התוצאות מראות אחרת. נצטרך להתחזק במקומות הנכונים. יש דיבור סביב זה שההתקפה שלנו היא בעייתית, אבל נגד בני יהודה הובלנו ולא שמרנו על היתרון, נגד סכנין הובלנו 0:1 ולא שמרנו, גם אתמול השוונו כבר ל-2:2 ושוב לא שמרנו על זה. לגבי הבעיה בהתקפה זה סימן שאלה גדול, צריך להסתכל על כל הקבוצה".

בתוך כך, לוהאב כיאל ייעדר למעלה מחודש מהמגרשים בגלל פציעה ברגלו, ובצוות המקצועי החליטו בעקבות כך להשאיר את רועי לוי, שקיבל הודעת שחרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully