וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנאר אוננגה: "זה ניצחון משמעותי להמשך הליגה"

בלם הפועל ר"ג היה מרוצה מה-1:2 על סכנין. איתי ארקין: "יש אכזבה, כי כל התחתית ניצחה". הקבוצה מחפשת קשר וחלוץ

one

הפועל רמת גן המשיכה במומנטום החיובי שלה מאז הגיע המאמן אלי כהן ורשמה אמש (שבת) ניצחון שלישי ומשמעותי במיוחד, 1:2 נגד שכנתה לתחתית בני סכנין. בעקבות הניצחון, התרחקו האורדונים מרחק של ארבע נקודות מהקו האדום ואין ספק שהם בדרך הנכונה לכיוון מרכז הטבלה.

הקבוצה של אלי כהן הראתה הרבה אופי, לא נשברה למרות השער המוקדם שספגה והצליחה לחזור ולרשום ניצחון יקר במיוחד. למרות ההצלחות בתקופה האחרונה, לא מוותרים בצוות המקצועי על חיזוק הקבוצה בחלון ההעברות הקרוב ועל הפרק צירוף קשר וחלוץ נוסף.

ברנאר אוננגה ארתור אטצזיאנוב הפועל רמת גן מול אחמד קאסום בני סכנין. יותם רונן
ניצחון חשוב. אוננגה מרוצה/יותם רונן

משחקה הבא של הקבוצה ייערך ביום ראשון הבא, נגד בית"ר ירושלים בטדי. "המשחק הזה היה מאוד חשוב לנו בגלל שסכנין וקבוצות מרכז הטבלה פתחו מאיתנו פער של חמש נקודות ובעקבות הניצחון הצלחנו להתקרב אליהן בחזרה. זה ניצחון משמעותי להמשך הליגה", אמר הבלם ברנאר אוננגה לאתר הרשמי של המועדון.

הבלם הצרפתי, שמתברר כאחד משחקני הרכש המוצלחים שהובאו לקבוצה העונה, הוסיף: "מזג האוויר לא הפריע לנו יותר מדי, בגלל שהמשטח היה טוב מאוד. קיבלנו שער מהיר בפתיחה, אבל האמנו ביכולת שלנו לחזור למשחק. הנענו כדור בסבלנות ובסוף זה השתלם לנו. ברמה האישית אני מרגיש טוב מאוד בקבוצה, יש פה חבר'ה מצוינים, קהל שמעודד ללא הפסקה בזמן המשחק ובסך הכל אני מאוד מרוצה".

השוער איתי ארקין, שמוכיח בשבועות האחרונים שיפור רב ביכולתו, אמר: "יש טיפה אכזבה משאר התוצאות שהיו אתמול, כשקבוצות התחתית ניצחו, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו. כולם אומרים שכל התחתית ניצחה, אז קודם כל קבוצה אחת הפסידה, בני סכנין. מעבר לזה אנחנו נמשיך לעשות את שלנו וזה מה שחשוב".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שוער הפועל רמת גן, איתי ארקין. מגד גוזני
מאוכזב שכל התחתית ניצחה. ארקין/מגד גוזני

השוער התייחס גם הוא לתנאי מזג האוויר הסוער: "הגשם שירד כמעט בלי הפסקה בזמן המשחק אומנם גרם לכדור להיות חלק ומסוכן, אבל המשטח היה טוב מאוד. לא היו שלוליות או אזורים בעייתיים. פחדתי קצת לפני המשחק, שיהיה לנו קשה להניע כדור, אבל המגרש היה מצוין. שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו וגם אני בעמדת השוער לא הרגשתי קושי יוצא דופן".

ארקין מסתכל קדימה ויודע שכעת צפויים לקבוצה משחקים קשים: "זה נכון שאנחנו יוצאים עכשיו לשני משחקים שעל הנייר נחשבים קשים, אבל אני לא אוהב את הדיבורים האלה, שמצפה לנו סדרה קשה וכו'. כל הליגה הזאת היא סדרה אחת קשה. אין משחקים קלים, זה לא משנה בית"ר ירושלים בחוץ או בני סכנין בבית, כל משחק בליגה הזאת הוא קשה, ומבחינתי גם טדי או מכבי חיפה בבית זה כמו כל משחק רגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully