וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 6.1

ריאל רוצה לגנוב לבארסה את בוסקטס, צ'לסי מוכנה לפניית פרסה בנושא למפארד, סיטי הציעה 45 מיליון ליש"ט על קבאני

העברות:

* איבן פרישיץ' חתם בוולפסבורג. דורטמונד תקבל עבורו 7.5 מיליון יורו.

* הופנהיים החתימה את הפרואני הצעיר לואיס אדבינקולה. הקשר בן ה-22 מגיע לגרמניה מטבירייה סימפרפול האוקראינית.

סרחיו בוסקטס שחקן ברצלונה. Jasper Juinen, GettyImages
מבארסה לריאל? בוסקטס/GettyImages, Jasper Juinen

שמועות:

* וואו! בספרד מדווחים שריאל מדריד מעוניינת בלא אחר מאשר סרחיו בוסקטס ותהיה מוכנה לשלם את סכום השיחרור המטורף שלו, שעומד על 80 מיליון יורו!

* מילאן מנסה למכור שני שחקני הגנה בהקדם האפשרי, על מנת לממן את רכישתו של מריו באלוטלי, החלוץ הסורר של מנצ'סטר סיטי, שכמובן כיכב במדי היריבה העירונית אינטר.

* כנראה שהשערים עושים את שלהם: רומן אברמוביץ' צפוי להציע לפרנק למפארד הארכת חוזה בצ'לסי. במקביל, נטען כי הקשר דחה מאברטון.

* במירור מדווחים כי לוקה מודריץ', שלא ממש מצליח להסתגל לחיים בריאל מדריד, מעוניין לשוב לפרמיירליג, וכי צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי עשויות לנסות ולהשיבו בקיץ הקרוב.

* במירור אף טוענים הבוקר כי מנצ'סטר סיטי הגישה לנאפולי הצעה של 45 מיליון ליש"ט עבור החלוץ הנהדר אדינסון קבאני. ההצעה, כך מדווח, נעשתה עוד לפני העימות של מריו באלוטלי עם רוברטו מאנצ'יני. נשיא נאפולי אישר כי התקבלה הצעה, אך טען: "קבאני הוא לוחם שמגלם את הרוח של המועדון שלנו, ובגלל זה דחינו את ההצעה".

* בדיילי אקספרס מדווחים כי הגירושים של סרחיו אגוארו מביתו של דייגו מראדונה עשויים להשיב את החלוץ לספרד, ואם יעדיף לעזוב את אגנליה תגביר ריאל מדריד את המאמצים לצרפו.

* פנרבחצ'ה מעוניינת לבצע החתמה מעניינת וראשי הקבוצה יגיעו בימים הקרובים לסביליה במטרה לסגור את העברתו של בניאט, כוכבה של בטיס, תמורת שמונה מיליון יורו.

* מילאן הודיעה רשמית כי לא הצליחה למצוא קבוצה שתיקח ממנה את רוביניו בסכום המתאים והקשר יישאר בסן סירו עד הקיץ.

* מאמן יובנטוס אנטוניו קונטה הבהיר כי קבוצתו אינה מעוניינת בדידייה דרוגבה.

פרנק למפארד שחקן צ'לסי. GettyImages
יישאר בסטמפורד ברידג' למרות הכל? למפארד/GettyImages

* ארסנל מכינה הצעה על סך שמונה מיליון ליש"ט לוויגאן, בניסיון לרכוש את הקשר הצעיר והמצוין ג'יימס מקארת'י בן ה-22.

* גם טוטנהאם הפעילה בחלון ההעברות הנוכחי חושקת בשחקן ציר, ווילפרד זהאה של קריסטל פאלאס (20) ותהיה מוכנה לשלם תמורתו עשרה מיליון ליש"ט.

* אחרי שהתחזק בטל בן חיים, הארי רדנאפ לא עוצר ומנסה להנחית בק.פ.ר גם את טים קייהיל, רובי קין וניקולאס אנלקה, במטרה להינצל מירידה וליצור קבוצת גלקטיקוס מזדקנים. גם עמנואל אדבאיור נמצא על הכוונת.

* האם טום אינס המבטיח לא יחזור לבסוף לליברפול? המייטי רדז לא מוכנים להציע יותר מארבעת מיליוני הליש"טים שהם כבר הציעו לבלקפול, אלא שזו דורשת שישה מיליון ליש"ט.

ניקולא אנלקה, צ'לסי, חוגג שער. GettyImages
יחבור לטל בן חיים? אנלקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully