וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: החלוץ הבוסני סשה קאיקוט מועמד

6.1.2013 / 8:31

הבלם בויאן מרקוביץ' הוא זה שהמליץ על החלוץ של קבוצת צ'ליק זניצה. ביקורת על ברוכיאן. זינו: ”קיבלנו סטירה ונתעורר"

one

אכזבה גדולה נרשמה אמש (שבת) בהפועל באר שבע. ההפסד 3:1 למכבי נתניה הרחיק את הקבוצה צעד נוסף מהפלייאוף העליון ובשבועות הקרובים ממתינה לחבורה של אלישע לוי סדרת משחקים קשה, מול המוליכה מכבי תל אביב, האלופה עירוני קרית שמונה, מ.ס. אשדוד ושני משחקים נגד הפועל חיפה, בליגה ובגמר גביע הטוטו.

המאמן אלישע לוי, שיצא מהאצטדיון בליווי משטרתי, זוכה לתמיכה רבה מהבעלים אלונה ברקת והמנכ"ל אסי רחמים. "מדובר בהפסד הביתי הראשון שלנו העונה, כך שלא צריך לצאת מפרופורציות. הקהל חם ותומך, והוא גם צודק. היה קומץ שהביע את דעתו וזה לגיטימי אחרי הפסד. אסור היה לנו להתפרק ככה", אמרו במועדון. כזכור, כ-30 אוהדים התגודדו בסיום המשחק מחוץ לחדר ההלבשה והשמיעו קריאות כלפי השחקנים.

החלוץ הבוסני סשה קאיקוט, שמשחק בקבוצת צ'ליק זניצה הבוסנית, הוזכר בסוף השבוע גם הוא כמועמד לקבוצה. קאיקוט שיחק בעונה שעברה עם הבלם בויאן מרקוביץ' מקבוצת בוראץ' הבוסנית, מולה התמודדה מכבי חיפה של אלישע לוי במסגרת הליגה האירופית. ככל הידוע, מרקוביץ' הוא זה שהמליץ על השחקן.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע (מימין). רוני לבנה
זוכה לתמיכה רחבה. אלישע לוי/רוני לבנה

עוד בסיום המשחק, בקרב השחקנים נשמעה ביקורת גדולה על אבירם ברוכיאן, שדחף את דרגאן צ'ראן והותיר את הקבוצה בעשרה שחקנים במצב של שוויון 1:1. "הוא עשה שטות שעלתה לנו ביוקר. הייתה לנו תוכנית משחק, אלישע כבר תיכנן את החילופים, אבל כל המערך קרס ברגע שהוא יצא", אמרו.

ברוכיאן, כמו עודד גביש, לא ייטול חלק בגמר גביע הטוטו ביום שלישי, כמו גם השוער אוסטין אג'ידה, שממריא היום לאליפות אפריקה. לאחר ההפסד, גוברים הקולות בקבוצה להחתמת חלוץ בעל שיעור קומה. ג'קו ערפאת, שכבר שיחק בעבר בישראל, אישר את הגעתו בתנאי שהצדדים יגיעו לסיכום כספי. אם זה יקרה, ערפאת יגיע לבדיקות ויחתום על חוזה.

לוי בודק גם אופציות אחרות. אחד החלוצים שהוצע לו הוא אמיר האדזיץ' (28), חלוצה הבוסני של סרייבו, אך מדובר בחלוץ בעל מספרים נמוכים יחסית (שבעה שערים בלבד בשלוש השנים החולפות), שיצא שלוש פעמים מאז 2009 מחוץ לגבולות בוסניה (יוון, קרואטיה, הונגריה), אבל כבש שער אחד בלבד במדי הקבוצות בהן שיחק, מה שגרם לו לחזור למולדתו. גם החלוץ הניגרי אובינה אוביפולה על הפרק, בתנאי שיגיע לישראל לפני שחלוץ אחר יסגור בקבוצה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אבירם ברוכיאן, שחקן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
בבאר שבע כועסים עליו. ברוכיאן/אדריאן הרבשטיין

"שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל משום מה חזרנו אחורה אחרי הגול, אפשרנו לנתניה להניע את הכדור וספגנו. נתנו להם יותר מדי ביטחון ושטח", ניסה להסביר הקשר לוטם זינו, "מה שקרה לא מאפיין אותנו בכלל, בטח לא בבית. קבוצות יותר גדולות לא עשו לנו את מה שנתניה עשתה במחצית השנייה. אני מקווה שקיבלנו את הסטירה שלנו ונתעורר בזמן. ביום שלישי ניקח את גביע הטוטו ונבוא למשחקים הבאים שלנו במומנטום טוב יותר".

לשאלה האם אינו חושש מתסריט בו הקבוצה תחזור להיאבק בתחתית ענה הקשר הצעיר: "אנחנו לא חוששים מהתסריט שהיה בעונה שעברה, כי הקבוצה עובדת חזק באימונים. צריכים ללמוד מזה ולהמשיך קדימה. בחדר ההלבשה תמכנו אחד בשני". על השאלה מדוע הרבה לעלות להתקפה ענה: "עליתי היום קצת יותר קדימה לא בגלל הוראה שקיבלתי, אלא כי היה לי יותר אוויר וביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully