וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "המשחק אף פעם לא נגמר כשמדובר בנו"

הסקוטי מרוצה מהשער הדרמטי שסידר ליונייטד 2:2 מול ווסטהאם. בניטס: "הבנת המשחק של בה ברמה מאוד גבוהה"

מנצ'סטר יונייטד הייתה רחוקה שלוש דקות מהדחה מוקדמת, אבל למזלה, יש לה העונה את כמויות בלתי נגמרות של אופי. ואת רובין ואן פרסי. הכוכב ההולנדי עלה מהספסל ובתוספת הזמן הציל את השדים האדומים עם שער מבריק, מבישול לא פחות מבריק של ריאן גיגס. יונייטד סיימה ב-2:2 בחוץ מול ווסטהאם ותארח את המשחק החוזר בשבוע הבא.

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
"הנגיעה הראשונה של ואן פרסי שעצרה את הכדור והסיומת". פרגוסון/GettyImages

פרגוסון: "ואן פרסי ותיק ומנוסה יותר עכשיו"

"אף פעם אי אפשר לחשוב שהמשחק נגמר כשמדובר בקבוצה שלנו. המסירה של גיגס, הנגיעה הראשונה של ואן פרסי שעצרה את הכדור והסיומת שלו, היו ברמה עולמית, פשוט נהדר". על ואן פרסי הוסיף הסקוטי הוותיק: "הוא בוגר יותר עכשיו ומביא את זה למגרש. ההופעה שלו הייתה ענקית".

מי שסיפק הצגה מן העבר השני היה ג'ו קול, שחזר אחרי עשר שנים לקבוצת נעוריו והיה אחראי על בישול שני השערים של ג'יימס קולינס. "זו הייתה פתיחה מצוינת באופן אישי, אבל ההרגשה היא של הזדמנות מפוספסת", אמר הקשר הוותיק, "יונייטד איכותית מאוד ועשתה את הקאמבקים האלה אינספור פעמים. הגנו היטב, היינו מרוכזים וממושמעים ונתנו הכל, אבל חסר לנו המזל. עכשיו נצטרך להגיע למשחק קשה באולד טראפורד, אבל כבר ניצחנו שם בעבר וננסה לעשות זאת שוב".

ויקטור מוזס, דויד לואיז שחקני צ'לסי. AP
"כשמוזס, הזאר ומאטה בהתקפה, זה תמיד מסוכן". מוזס עם לואיז/AP

בניטס: "דמבה בה חכם מאוד"

צ'לסי הצליחה לחזור מפיגור ל-1:5 ענק בחוץ מול סאות'המפטון, כשהרכש הטרי דמבה בה כובש צמד כבר בבכורה שלו. שחקן נוסף שכבש היה לא אחר מאשר פרנק למפארד, שבעט פנדל מצוין שקבע את ה-1:5, והפך בכך לכובש השני בטיבו בתולדות הבלוז, כשלו ולקרי דיקסון יש 191 שערים.

"זה תמיד חשוב בשביל חלוץ לכבוש שערים, אבל יותר מהשערים הוא היה משמעותי מבחינת התרומה לקבוצה", אמר רפא בניטס בהתייחסו לדמבה בה, "התנועה שלו והבנת המשחק ברמה גבוהה מאוד. הוא היה חכם מאוד והצליח להבין את התנועה של השחקנים. הוא עשה הכל טוב על המגרש. אני מעדיף שיהיו לי בעיות וכאבי ראש בבחירת שחקני הרכב מאשר להיות עם שחקן אחד. חשוב שיהיו לנו שחקנים טובים ואפשרויות שונות, בה וטורס יכולים להתחרות זה בזה או לשחק ביחד".

על ההופעה הכללית של הבלוז אמר הספרדי: "במחצית הראשונה סאות'המפטון שיחקה טוב מאוד, אבל לאט לאט הלכנו והשתפרנו והמחצית השנייה הייתה טובה יותר. עם השחקנים שיש לנו, גם אם אתה מפגר בשער אחד והיריבה לוקחת סיכונים, אתה יכול לכבוש. הם הלכו קדימה ויצרו מרווחים מאחור וזה תמיד מסוכן כשהזאר, מאטה ומוזס נמצאים בהתקפה".

בניטס החמיא גם ללמפארד והשיא שלו: "זה הישג גדול בשבילו ואני מקווה שהוא יוכל לכבוש עוד שערים רבים עד סוף העונה. אהיה מרוצה אם נוכל להמשיך בכל המסגרות באותו מומנטום כי הקבוצה משחקת טוב".

רוברטו מאנצ'יני מאמן מנצ'סטר סיטי לוחץ יד לחברו ג'אנפרנקו זולה מאמן ווטפורד (משמאל). GettyImages
"היו לנו הזדמנויות". זולה/GettyImages

פלאט: "מרוצים מאוד מהתוצאה"

גיבור היום של מנצ'סטר סיטי, בניצחון הקל 0:3 על ווטפורד, היה ללא ספק מרקוס לופס. הפורטוגלי הצעיר, שחגג רק לפני שבוע את יום הולדתו ה-17 (!), נכנס בדקה ה-85 וכבש את השער האחרון במשחק, רגע לפני השריקה.

"הוא שמח מאוד כרגע", אמר עוזר המאמן דייויד פלאט, "הוא צריך להיות מאוד גאה בעצמו ובמה שהוא השיג, אבל גם להמשיך להתאמן כרגיל כבר ממחר. אני בטוח שהוא יעשה את זה, כי יש לו אופי טוב והוא לא ייתן לזה לעלות לו לראש".

על המשחק עצמו אמר פלאט: "אנחנו מרוצים מהתוצאה, למרות שלא השגנו את השער השלישי שגמר את המשחק סופית ממש עד לרגעי הסיום. שלטנו לכל אורך המחצית השנייה".

מאמן ווטפורד ג'יאנפרנקו זולה אמר: "היו לנו הזדמנויות, אבל לא ניצלנו אותן כמו שאנחנו בדרך כלל עושים". על מריו באלוטלי, ששב לשחק לאחר הסיכסוך עם רוברטו מאנצ'יני, הוסיף מאמן הצרעות: "עבדתי עם מריו בנבחרת עד גיל 21 והוא חשוב לי. אני מקווה שכל הציפיות ממנו יתגשמו, אפשר לראות שיש לו פוטנציאל, אבל הוא חייב ללמוד לשלוט בעצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully