וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אשקר אם אגיד שההפסד לא משפיע על מצב הרוח"

5.1.2013 / 21:46

מאמן מכבי תל אביב מתכונן למפגש מול הפועל ירושלים: "צריך לדעת למנף את האכזבות לדברים טובים. זה משחק קשה"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

במכבי תל אביב עוד לא הספיקו ללקק את הפצעים לאחר ההפסד הביתי שלשום, 71:70 מול קאחה לבוראל, וכבר מצפה לקבוצה משחק חשוב נוסף: המפגש הפיקנטי מחר (ראשון, 20:45, ספורט 5) מול הפועל ירושלים. ההפסד מיום חמישי , כך נראה, עדיין מהדהד: "היה הפסד לא קל ביום חמישי, זה משחק שהיה בידיים שלנו ופספסנו אותו", אמר מאמן הקבוצה דיוויד בלאט. "מטבע הדברים הטוב הוא שתמיד יש את המשחק הבא ואנחנו כבר במשחק הזה. המשחק במלחה הוא משחק קשה בהחלט. משחק לא קל ואנחנו מודעים לכך ומתכוננים אליו כפי שצריך. אני מצפה שנציג מחר משחק טוב".

דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
רוצים לצאת לדרך חדשה. בלאט/קובי אליהו

על ההשפעה המנטלית שיש על השחקנים הוסיף בלאט: "אשקר אם אגיד שזה לא משפיע על המצב רוח. הרי אנחנו קבוצה שרוצה לנצח ויודעת גם מה החשיבות של הדברים. בוודאי שזה משפיע. אבל זה לא הורגש היום באימון לפי איך שעבדנו היום, עבדנו טוב. צריך לדעת איך לקחת את האכזבות ואת הדברים הקשים וצריך לדעת למנף אותם לדברים טובים, זה מה שאנו מנסים לעשות".

בקבוצה מודעים לחשיבות המנטלית שיש בהשגת ניצחון מחר לקראת השבוע החשוב שצפוי למכבי תל אביב, כשהמאמן בלאט לא מקל ראש ביריבה: " אין לי ספק 'שהפועל ירושלים היא קבוצה יותר טובה מאשר התוצאות שהיא מציגה עד כה, היא קבוצה עם סגל רחב ואיכותי שלא אמורה להיות עם חמישה הפסדים בליגה".

המאמן התייחס לפציעתו של אלישי כדיר, שנמצא בספק גדול למשחק: "אני לא יודע עד כמה זה נכון, אבל בוודאי שאנו לא אוהבים שאף שחקן שנפצע, בטח לא אלישי, ששיחק אצלנו ואנו מעריכים אותו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully