וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל באר שבע קיללו את השחקנים: "ביזיון"

5.1.2013 / 21:23

כוחות המשטרה ליוו את אלישע לוי, הקהל זעם על ההפסד לנתניה. ביקורת גדולה על ברוכיאן, לוי: "היה צריך להיות חכם"

one

הפועל באר שבע רשמה הערב (שבת) משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, כשהפסידה במגרשה הביתי 3:1 למכבי נתניה הלחוצה, שערב המחזור הייתה מתחת לקו האדום. כ-3,500 אוהדים באדום האמינו כי יזכו לראות נציחון לאחר שלוטם זינו נגח פנימה בדקה ה-57, אבל האורחים ביצעו מהפך משערים של דרגאן צ'ראן (68), עלי חטיב (82) ואחמד סבע (90) והותירו את אלישע לוי ושחקניו שוב ללא נקודות.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע (מימין). רוני לבנה
החיוכים נמחקו בסיום. אלישע לוי לפני המשחק/רוני לבנה

בסיום המשחק המתינו כ-30 אוהדי באר שבע מחוץ למתחם חדרי ההלבשה והטילו רפש בשחקנים. "תתביישו", "אין לכם כבוד", ו-"ביזיון", צעקו לעברם ביציאה. אלישע לוי יצא מהמתחם באותו זמן בו הגיעו האוהדים, אך האירוע עבר ללא בעיות מיוחדות בעזרת כוחות המשטרה, שיצרו שטח סטרילי ובכך אפשרו למאמן לצאת לדרכו ללא הפרעות.

"חבל שהפסדנו, אבל לא צריך לאבד פרופורציות", סיכם אלישע לוי. "הקהל של הפועל באר שבע הוא טוב, גם היום הוא תמך והיה יוצא מן הכלל, ובטח לא בגללו הפסדנו. זה משחק שהיה בידיים שלנו. הכל הלך כמו שצריך, אז קרתה טעות והמשחק התהפך. לא מתאים לנו להתפרק ככה, איבדנו את קור הרוח ולא שיחקנו עד הסוף. אם היינו מנצחים היינו מסתכלים למעלה, עכשיו אנחנו אמצע ומטה".

ביקורת גדול הופנתה בסיום המשחק כלפי אבירם ברוכיאן שהורחק בדקה ה-79. "הוא עשה מעשה שטותי. הוא רצה להיות ראשון לכדור וחשב שהוא צודק, אבל היה צריך להפעיל שיקול דעת. במקרים כאלה צריך לגלות איפוק. הוא היה טוב במשחק והרס לעצמו ולנו", אמרו בקבוצה". בנוגע לברוכיאן הוסיף לוי: "גם אם הכדור היה שלנו, הוא היה צריך להיות חכם ולא להגיע למצב של להיות מורחק ולהשאיר אותנו בעשרה שחקנים".

מלבד ברוכיאן, גם אוסטין אג'ידה ייעדר מהמחזור הבא משום שמחר הוא אמור להמריא לאליפות אפריקה וייעדר כשלושה שבועות, בכפוף להצלחה של נבחרת ניגריה בטורניר.

במועדון ממתינים להגעת ג'קו ערפאת שצפוי לנחות בישראל בקרוב. "אנחנו בודקים כל מיני מועמדים, גם בהתקפה וגם במרכז המגרש", ציין לוי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אבירם ברוכיאן, שחקן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
טעות בשיקול הדעת. אבירם ברוכיאן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully