וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "המטרה שלנו היא להוכיח לכולם שהם טועים"

מאמן הפועל חיפה חגג ניצחון, עימות בין רואש לאחד האוהדים. קשטן: "ההתמחות שלנו זה להוציא קבוצות לדרך חדשה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל חיפה חזרה לחיים. לאחר שבעה משחקים ללא ניצחון ולאחר ששקעה עמוק מתחת לקו האדום, האדומים של ניר קלינגר הצליחו לצאת עם ניצחון 1:2 על בני יהודה בבית. עוד לפני המשחק, אוהדי הפועל חיפה המשיכו במחאה שלהם נגד הבעלים יואב כץ ואף קראו שוב ושוב למאמן ניר קלינגר להתפטר מתפקידו. אך גם הניצחון, מסתבר, לא הצליח להרגיע לגמרי את הרוחות. בסיום המשחק התרחש עימות בין שחקן הקבוצה אושרי רואש, לבין אחד האוהדים. אנשים שהיו במקום הפרידו בין השניים ולאחר מכן שוחח השחקן עם אותו אוהד והשניים ליבנו את העניינים. אבידור ודורה ספגו צהוב חמישי במשחק הבית הבא של הקבוצה מול רמת השרון.

גכדגכדגכדגכדגכדגכדגכדגכדגכ. קובי אליהו
מנסה להוכיח לכולם שהם טועים. קלינגר/קובי אליהו

מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר נתן את כל הקרדיט לשחקניו בסיום: "מה שגרם לשינוי זה השחקנים. הם נתנו עבודה מהרגע הראשון. פתחנו את המשחק עם שער מהיר. אני לא בטוח לגבי הפנדל, וה-1:1 קצת הוריד אותנו, אבל אמרתי לשחקנים במחצית: תמשיכו להילחם ככה ואנחנו ננצח את המשחק לא משנה מה, וזה מה שקרה".

על הימים הקשים שעוברים עליו, אמר קלינגר: "חלק מהתפקיד של המאמן זה לדעת להתמודד. מה שמייצר את העור של הפיל ואת האמונה בעצמי זה להוכיח לכולם שהם טועים. לא צריך לשפוט קבוצה, מאמן או שחקן על פי תקופה מסוימת. אני בטוח שבסופו של דבר נוכיח שהם טועים, אבל זה רק ניצחון אחד ויש עוד לא מעט משחקים בליגה. אני מבין את ביקורות התקשורת אבל לפעמים הזרקור על הכדורגל מאסיבי. תקראו את הכתבה על יובל דיסקין ב'ידיעות אחרונות' ותדאגו יותר".

מנגד, בבני יהודה היו כצפוי מאוכזבים מעוד הפסד לקבוצה מהתחתית. "הנדנדה נמשכת מול קבוצות שנלחמות על חייהן בליגה", אמר מאמן הזהובים, דרור קשטן. "ההתמחות של בני יהודה העונה זה להוציא את הקבוצות האלה לדרך חדשה. עוד לא הספקתי להתיישב, וכבר ספגנו שער, אבל גם היום חזרנו לשחק, שלטנו, והיינו צריכים להכריע את המשחק במחצית הראשונה. למחצית השניה לא הגענו. איינוגבה לקח שני כדורים ובשלישי הוא קצת מעד". על ההזדמנות הנהדרת של עגייב בתוספת הזמן, אמר קשטן: "אתה מקבל הזדמנות כזאת בדקה ה-91 מול שער ריק, רק צריך לגלגל את הכדור פנימה, אבל אלילת המזל לא האירה לנו פנים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן בני יהודה דרור קשטן. קובי אליהו
לא הספיק להתיישב וכבר היה בפיגור. קשטן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully