וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה ניצחה 1:2 את גרנאדה

ז'ונאס ופיאטי ביצעו מהפך מול קבוצת התחתית. לבנטה ניצחה 1:3 את בילבאו המאכזבת. 0:1 מפתיע ללה קורוניה על מלאגה

הליגה הספרדית חזרה כבר אמש (שישי) מהפגרה עם ניצחונה של בטיס החמישית 1:2 על סראגוסה. הערב התקרבה לבנטה לבטיס, עם ניצחון ביתי 1:3 על אתלטיק בילבאו המאכזבת. גם השכנה ולנסיה חגגה, לאחר מהפך משלה ו-1:2 בגרנאדה. לה קורוניה הדהימה את מלאגה עם 0:1, ניצחון שלישי בלבד לדפור העונה. סביליה חתמה את הערב עם 0:1 על אוסאסונה.

ג'ונאס שחקן ולנסיה חוגג עם ואלדס. רויטרס
בישל מול גראנדה בעונה שעברה, כבש העונה. ז'ונאס/רויטרס

גרנאדה - ולנסיה 2:1

אחרי שני ניצחונות זהים של 0:1 על גרנאדה בעונה שעברה, ולנסיה ספגה פעם אחת, אך שוב יצאה כשידה על העליונה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אבל בדקה ה-34 מיקל ריקו ספג צהוב שני והותיר את המארחים ב-10 שחקנים. למרות זאת, דווקא גרנאדה כבשה ראשונה. ועוד איך כבשה. הגנת ולנסיה הרחיקה רע בדקה ה-50, והמחליף בריאן אנגולו שלח כדור קשתי מ-15 מטרים עם החלק החיצון של רגל שמאל, מעל ידיו המושטות של דייגו אלבס. הביצוע הנהדר הזה החזיק מעמד רק 10 דקות, כשפאבלו פיאטי הרים כדור קרן וז'ונאס הברזילאי נגח פנימה. פיאטי הארגנטינאי היה חתום על המהפך, כששלח לרשת החשופה את כדור הרוחב של רוברטו סולדאדו בדקה ה-82 וחגג שער בכורה העונה. ולנסיה זמנית במקום השביעי עם 27 נקודות, גרנאדה עלולה לשקוע שוב אל מתחת לקו האדום בתום המחזור.

שחקן לבנטה, ויסנטה איבורה. David Ramos, GettyImages
נגח מקרוב את השני של לבנטה. ויסנטה איבורה/GettyImages, David Ramos

לבנטה - אתלטיק בילבאו 1:3

פרננדו יורנטה המועמד לעזוב כבר בינואר, ישב על הספסל וחזה בחבריו פותחים גם את 2013 עם הפסד. החלוץ נכנס לרבע השעה האחרונה, אך לא הצליח להושיע. מחליפו אריץ אדוריץ דווקא כבש כהרגלו, עם נגיחה פנימה בדקה השישית אחרי הרמה של אנדוני איראולה. היה זה שער 11 של אדוריץ העונה בליגה, אלא שלבנטה ידעה להגיב. המגן כריסטיאן לל עלה לעזרת ההתקפה והפציץ פנימה בדקה ה-26, ורגע לפני הירידה להפסקה הצליח ויסנטה איבורה לנגוח מקרוב את השני, שתי דקות לאחר שאימריק לפורט הורחק משורות בילבאו. המילה האחרונה הייתה של נביל אל זהאר, שירה כדור שטוח מ-18 מטרים לרשת.

פיצי שחקן דפורטיבו לה קורוניה. AP
גולאסו חשוב. פיצי/AP

לה קורוניה - מלאגה 0:1

ניצחון שלישי בלבד העונה לדפור ודווקא מול מלאגה, הרביעית בטבלה, שכנראה לא ממש חזרה מהפגרה. האנדלוסים שלטו בכדור 64 אחוזים מהזמן, אבל בעטו רק שלוש פעמים למסגרת ונכנעו לשער עצום של פיצי, שבדקה ה-57 פירפר את מרטין דמיצ'ליס וסיים בבעיטה נפלאה לרשת העליונה. זה הניצחון הראשון של לה קורוניה אחרי שבעה מחזורים, וזה קורה בבכורה של המאמן החדש דומינגוש. לעומתה, מלאגה יורדת אל הקרקע אחרי הניצחון הגדול על ריאל מדריד ואחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים בסך הכל.

סביליה - אוסאסונה 0:1

האנדלוסים מקווים להשאיר את שנת 2012 האיומה מאחוריהם, והחלו את השנה החדשה ברגל ימין. אנדרס פרננדס עבד כל הערב כדי לחלץ נקודה עבור נועלת הטבלה שלא ניצחה ברמון סאנצ'ס פיחואן מאז 2006, אבל בדקה ה-83 גם הוא נכנע. השוער האורח רשם שתי הצלות גדולות באותה התקפה, עד שחוסה אנטוניו רייס החזיר את הכדור לתיבת החמש והבלם אמיר ספאחיץ' דחק מקרוב. שער בכורה לבוסני בליגה הספרדית, ניצחון חשוב לסביליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully