וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד-מכבי חיפה: קטן צפוי לפתוח, צעירי ייעדר

אזולאי ועמאשה בחוד הירוקים, שיחדשו את המגעים לצירוף חלוץ לאחר המשחק (א', 20:15, ספ'1). אושאניווה יחסר לאשדוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה:

* 48 משחקים נערכו בין מ.ס. אשדוד למכבי חיפה עד כה. האשדודים ניצחו רק שבעה מהם (אחד השנה), חיפה ניצחה 26 ו-15 הסתיימו בתיקו.

* אשדוד אירחה 24 מהמשחקים בין הקבוצות וניצחה חמישה מהם (האחרון, במחזור השלישי של העונה שעברה). שבעה משחקים הסתיימו בתיקו ומכבי חיפה ניצחה ב-12.

* ב-16 השנים האחרונות אימן יוסי מזרחי 37 פעמים נגד מכבי חיפה. 22 משחקים הוא הפסיד, תשעה הוא ניצח ועוד שישה נגמרו בתיקו.

* בויאן שראנוב, שוער מכבי חיפה, לא ספג שער כבר 503 דקות. האחרון שהכניע אותו היה קובי מויאל, בדקה ה-37 של המחזור ה-11.

* ינואר הוא החודש החלש ביותר של מ.ס. אשדוד. היא השיגה בו 15 ניצחונות מ-64 משחקים, ו-32.3 אחוזי הצלחה.

* למכבי חיפה יש 50 אחוזי הצלחה עם זיו אדלר כשופט במשחקי חוץ (שני ניצחונות, שני הפסדים). לאשדוד 44.44 אחוזי הצלחה איתו כשופט במשחקי בית (ניצחון, תיקו והפסד).

נתונים: אתר דריבליסט

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד:

התיקו 1:1 נגד בית"ר ירושלים בטדי, במחזור שעבר, קטע לאשדוד רצף של שני הפסדים רצופים וכעת תנסה הקבוצה לשוב למסלול הנצחונות, מול מכבי חיפה שנמצאת במומנטום מצוין. המאמן יוסי מזרחי, יחסר את המגן השמאלי הניגרי ג'ואון אושאניווה, שנמצא במחנה האימון של נבחרתו בפורטוגל, לקראת אליפות אפריקה.

על פי דיווחים בתקשורת הניגרית, מבוקש אושאניווה בסלטיק הסקוטית. אדיר טובול צפוי לפתוח במקומו בהרכב, כאשר גם הצעיר אמיר בן שמעון מתחרה על העמדה. המאמן צפוי לתת אשראי לאותו הרכב שפתח בטדי, כאשר מיקי סירושטן ימשיך לפתוח בקישור האחורי לצידו של ניר ביטון. המאמן מזרחי והבעלים ג'קי בן זקן, צפו בניצחון קבוצת הנוער של המועדון 0:2 נגד מכבי חיפה וכעת ינסו הבוגרים לשחזר את התוצאה.

מכבי חיפה:

רשימת הנעדרים במכבי חיפה שוב מתארכת. אחרי שנודע כי אביחי ידין ייעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים, לרשימת הפצועים שכוללת את אנדריי פיליאבסקי, עודד אלקיים וג'ואל דמאו נוספו היום גם איסמעיל ריאן ולירוי צעירי. האחרון היה אחד משני מועמדים לפתוח בהרכב, אבל הפציעה הובילה לכך שגוסטבו בוקולי יפתח לצד אייל גולסה בקישור האחורי. אריק בנאדו לא תרגל הרכב באימון המסכם, אבל יניב קטן צפוי לחזור אליו על חשבון עידן ורד. התלבטות קיימת בין המגן השמאלי שמואל שיימן לטאלב טואטחה, שהציג יכולת טובה מאוד במשחק האימון נגד קבוצת הנוער ואמור לחזור בקרוב לרוטציה.

ההיעדרויות הרבות, יש לציין, לא יגרמו לאריק בנאדו לשנות את המערך. שלומי אזולאי לא יפתח לצד עמאשה בהתקפה, אלא בצד שמאל של הקישור, עמדה בה הוא רגיל לפתוח. אלון תורג'מן שהבקיע שלושער במשחק האימון השבוע יחזור לסגל וייתכן שיחליף אותו בהמשך. הקשר תמיר כהן צפוי לחזור בתוך שבועיים לסגל.

לאחר המשחק באשדוד יחודשו המגעים להחתמת חלוץ. כזכור, חיפה מתכוונת להשאיל את החלוץ היהודי מקנדה, דניאל הייבר, ולהחתים במקומו חלוץ זר. סטפן שצ'פוביץ' עדיין מועמד מוביל. פיליאבסקי עשוי לבקש בקרוב לעזוב, אם כי ההחלטה לאי הכללתו בסגל נובעת מסיבה רפואית בלבד.

שלומי אזולאי מכבי חיפה חוגג שער. קובי אליהו
חוזר להרכב. שלומי אזולאי/קובי אליהו

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד: דימיטאר מקרייב

מקרייב מתקשה מאוד במלאכת ההבקעה בחודשים האחרונים, למרות שכבש את השער לזכות אשדוד נגד סכנין לפני שבועיים. מחר יפגוש החלוץ הבולגרי, בהגנה הקשוחה של מכבי חיפה, שלא סופגת שערים מאז מונה אריק בנאדו לתפקיד המאמן. אם מקרייב יחזור לכבוש, יהיה לאשדוד סיכוי ללקט שלוש נקודות יקרות בצמרת.

מכבי חיפה: ויאם עמאשה

עידן אריק בנאדו הוכיח שמכבי חיפה חזרה להיות קבוצה אגרסיבית וממושמעת במשחק ההגנה שלה, אבל גם כמה היא משוועת לחלוץ. עם סטפן שצ'פוביץ' או בלעדיו, חיפה זקוקה לוויאם עמאשה בכושר שיא. הגעת חלוץ לא אמורה להפריע לו, משום שבנאדו יכול למקם אותו גם בכנפיים (זה קרה בעידן אלישע לוי), ולהיעזר במשחק המגוון שלו בהתקפה וביכולת שלו להטריד הגנות. החזרה של עמאשה חשובה לא פחות מהחתמת חלוץ. הקהל של מכבי חיפה כמה לחדות שלו, שיכולה למלא עוד יציעים ולהביא את מכבי חיפה למקום טוב עוד יותר.

שחקן מ.ס אשדוד, דימיטאר מקרייב. ברני ארדוב
יחזור לכבוש? מקרייב/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, ניר ביטון, מיקי סירושטן, ציון צמח, דוד רביבו, מוראד אבו ענזה, דימיטאר מקרייב.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, דקל קינן, אדין צוצאליץ', שמואל שיימן, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, יניב קטן, חן עזרא, שלומי אזולאי, ויאם עמאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully