וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תארח את הפועל ירושלים בנתניה

5.1.2013 / 16:58

האדומים ערערו על העונש הרדיוס, אבל מתכוננים במידה והערעור יידחה. גל איתן לקראת הרצליה: "צריכים את הקהל שלנו"

הפועל תל אביב הגישה במהלך סוף השבוע האחרון ערעור על העונש שקיבלה בעקבות המשחק מול ברק נתניה לפני שבועיים. כזכור, הפועל נענשה במשחק רדיוס ללא קהל מול הפועל ירושלים שייערך בשבוע הבא, סגירת 3 השורות הראשונות מאחורי הסלים, ובנוסף קנס על סך 30 אלף שקלים. הערעור צפוי להשמע במהלך השבוע הקרוב, אך בהפועל החליטו לא להמתין, וקבעו כי במידה והערעור לא יתקבל הקבוצה תארח את המשחק באולם בנתניה, שמכיל כ-1000 צופים, פחות ממספר המנויים של הקבוצה, ולא באולמות באשקלון ובחיפה שם יכלו לבחור לארח.

אוהדי הפועל תל אביב מתפרעים מול ברק נתניה. מגד גוזני
מצאו חלופה. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

מחר (ראשון) תתארח הקבוצה בהרצליה אצל הקבוצה המקומית, שניצחה אותה בהארכה בבית מכבי בסיבוב הראשון, ונמצאת בתקופה טובה יחסית. האדומים מגיעים למשחק עם שני זרים בלבד, וזאת לאחר שלא מצאו עדיין גארד זר, ובנוסף איבדו במהלך השבוע האחרון את ג'ף אלן, שייעדר חצי שנה בשל ניתוח במפרק הירך אותו חייב לעבור בתקופה הקרובה.

במועדון עושים מאמצים על מנת לצרף שחקן זר כבר למשחק מול ירושלים. בהפועל תל אביב יצאו בקריאה לאוהדי הקבוצה להגיע ולתמוך בקבוצה דווקא ברגעים אלו. גל איתן, שחקן הקבוצה אמר לקראת המשחק: "הקהל של הפועל יודע להיות שם כשהקבוצה צריכה אותו, ומחר זה יום כזה. האולם בהרצליה קרוב ונוח להרבה אוהדים שלנו מהסביבה ואנחנו צריכים אותם מחר יותר מתמיד לאור היעדרותו של ג'ף ועם פתיחת הסיבוב השני החשוב כל כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully