וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: טקסס A&M זכתה בקוטון בול, מאנזיל הדהים

5.1.2013 / 10:00

ג'וני פוטבול היה עצום עם 516 יארד כוללים וארבעה טאצ'דאונים בבול הראשון בקריירה והוביל את האגיס ל-13:41 על אוקלהומה

אחרי עונת פרשמן מדהימה, במסגרתה שבר אינספור שיאי מכללה, חטיבה ופוטבול מכללות באופן כללי, אמריקה כולה המתינה בדריכות לראות מה יעשה זוכה ההייזמן הטרי ג'וני "פוטבול" מאנזיל במשחק הבול הראשון בחייו, הקוטון בול, אליו הוביל את המדורגת תשיעית טקסס A&M למפגש מול אוקלהומה, המדורגת 11.

ובכן, מאנזיל לא איכזב. הרבה יותר מזה, הוא היה מדהים אפילו יותר מהרגיל והאגיס סיימו את הערב עם 13:41 מוחץ, כשהקוורטרבק הסנסציוני שלהם מוסר ל-287 יארד וצמד טאצ'דאונים, רץ ל-229 יארד וצמד טאצ'דאונים נוספים, מנצח לבדו לחלוטין את המשחק ועל הדרך, קובע את שיא היארדים הכוללים לשחקן בתולדות הקוטון בול, 516.

ג'וני מאנזיל שחקן טקסס A&M. Mike Zarrilli, GettyImages
צריך לראות כדי להאמין. מאנזיל/GettyImages, Mike Zarrilli

מאנזיל השיג במחצית הראשונה שני טאצ'דאונים קרקעיים, אולם אוקלהומה נותרה צמודה וירדה להפסקה בפיגור נקודה, 14:13. המחצית השנייה כבר הייתה לא כוחות, כאשר מלבד שתי המסירות של הקוורטרבק הצעיר לאנדזון, האגיס השיגו עוד צמד טאצ'דאונים בריצה וסגרו את המשחק כולו על 633 יארדים נהדרים.

"לבוא למשחק כזה, לעשות את כל מה שרצינו ולהיפרד משחקני השנה הרביעית עם ניצחון - לא יכולנו לבקש יותר", סיכם מאנזיל. מאמן אוקלהומה בוב סטופס הוסיף: "ג'וני מאנזיל הוא כל מה שכולם מצפים ממנו להיות ומקווים שהוא יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully