וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויט הווארד: "אנחנו צריכים להיות טובים כמוהם"

בלייקרס מקנאים בקבוצתיות של הקליפרס. אודום: "מתמקדים בלהיות אחת הקבוצות הכי טובות בליגה, לא רק בעיר"

זה היה ללא ספק לילה שלוס אנג'לס קליפרס לא תשכח עוד זמן רב. במרבית דקות המשחק נגד הלייקרס נראה היה שהם דוהרים לקראת ניצחון שישאיר את החבר'ה של קובי בריאנט מתוסכלים בדקות האחרונות בגלל ההפרש הגדול, אבל אז הבלאק ממבה התעורר ויחד עם דוויט הווארד קיבלנו מותחן אדיר שהסתיים ב-102:107 לכריס פול וחבריו. 38 נקודות של קובי בריאנט לא הועילו יותר מדי, ונראה שבלייקרס מתחילים להבין שמשהו משמעותי לא עובד אצלם.

"כרגע אנחנו מתמקדים בלהיות אחת הקבוצות הכי טובות בליגה, לא רק בעיר", אמר בשחצנות למאר אודום, אחד מכוכבי הלייקרס לשעבר. "איפשרנו לכמה דברים להסיח את דעתנו, מה שאיפשר לקובי את ההזדמנות לקלוע כמה זריקות בסוף. הלילה זה היה מבחן מנטלי". כריס פול, שסיים עם 30 נקודות, אמר: "בארבע הדקות האחרונות עשינו כמה החלטות רעות, די באשמתי. מגיע קרדיט גדול להגנה שלנו".

כריס פול שחקן לוס אנג'לס קליפרס מול קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
אין כבר את מי להאשים. קובי מביט על פול/רויטרס

בצד השני, נראה שכבר אין את מי להאשים. מייק ד'אנטוני, מאמן הלייקרס, אמר על בריאנט המתוסכל: "הוא ממוקד במשחק שלו ומנסה להוציא אותנו מהבור. אנחנו פשוט צריכים להמשיך לעבוד ולשמור על הראש מורם כדי לנסות לעשות זאת".

בריאנט עצמו הוסיף: "שיחקנו די טוב ומבחינה הגנתית היינו טובים ברבע הרביעי. לכן אנחנו פשוט צריכים להישען על זה. אנחנו צריכים לראות את המשחק ולבצע את ההתאמות לשלושת הרבעים הראשונים. הם היו אתלטים ועשו עבודה טובה בריצה ובהשגת הסלים הקלים שייצרו מומנטום".

דוויט הווארד היה החלטי מאוד, ואמר: "מספיק להסתכל על ההבדלים בין הקבוצה שלנו לשלהם. הם פשוט משחקים יחד, מוסרים את הכדור. כולם נרגשים כשמשהו קורה. כדי להיות קבוצה טובה אנחנו צריכים להיות כמוהם".

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס, מייק ד'אנטוני, סטיב נאש. רויטרס
"הוא ממוקד במשחק שלו ומנסה להוציא אותנו מהבור". ד'אנטוני על בריאנט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully