וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפציעה ההזויה של ויקטוריה אזרנקה

הבלארוסית הראשונה בעולם פרשה מטורניר בריסביין בשל טיפול פדיקור שגרם לאינפקציה. בגמר: סרינה - פאבליוצ'נקובה

פציעות הזויות אינן דבר חדש בעולם הספורט. אי אפשר לשכוח כמובן את בקבוק האפטרשייב המנופץ, שמנע מסנטיאגו קניזארס להגן על שערה של נבחרת ספרד במונדיאל 2002 או את מגיש הבייסבול ג'ון סמולץ, ששרף את עצמו כשניסה לגהץ חולצה, תוך כדי שהוא לובש אותה.

החל מהיום (שישי), גם לויקטוריה אזרנקה יש מקום של כבוד ברשימה. הבלארוסית המדורגת ראשונה בעולם, נאלצה לפרוש חצי שעה לפני פתיחת משחקה מול סרינה וויליאמס, בחצי גמר טורניר בריסביין, אוסטרליה, בשל טיפול פדיקור שהסתבך.

ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית. Matt Roberts, GettyImages
הפציעה ההזויה של 2013 כבר הגיעה? אזרנקה/GettyImages, Matt Roberts

לאחר שעברה טיפול ברגליה, סבלה אזרנקה מאינפקציה בבוהן רגל ימין, מה שהוביל אותה לפרישה מהמשחק, שכן היא העדיפה לא לסכן את השתתפותה באליפות אוסטרליה הפתוחה, שתצא לדרך בעוד עשרה ימים.

על פי הבלארוסית, הבעיה באצבע שלה הייתה קיימת כבר עשרה ימים, אולם החמירה לפני המשחק ובהמלצת רופא, היא הסירה חלק מהציפורן בבוהן. "הרופא אמר שזה קורה הרבה. זה אף פעם לא קרה לי בעבר ואנסה להימנע מזה בעתיד", אמרה אזרנקה המאוכזבת, "ניסיתי הכל ושיחקתי עם כאבים". וויליאמס, שכאמור הרוויחה מן ההפקר, ניסתה לנחם את היריבה: "אני אוהבת את ויקה וחושבת שהיא שחקנית נהדרת. אני אוהבת לשחק נגדה. הייתה לי אותה בעיה לפני כמה שבועות וזה כואב, למרות שזה לא נשמע ככה. אי אפשר ללכת עם זה".

מי שתשחק בגמר מול האמריקאית היא אנסטסיה פאבליוצ'נקובה הרוסיה, שגברה על האוקראינית לסיה טשורנקו 6:4, 1:6, 2:6 בחצי הגמר השני.

בקטאר, ניקולאי דוידנקו הפתיע את דויד פרר הספרדי עם 2:6, 3:6 מוחץ והוא יפגוש בגמר את הצרפתי רישאר גאסקה, שניצח בקודי 5:7, 5:7 את דניאל ברנדס מגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully