וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן-בני סכנין: "אחד המשחקים החשובים שלנו"

ישראל זגורי והאורדונים רוצים להימלט מהתחתית מול סכנין החמה, שניצחה שלושה משחקים ברציפות. בלו ב-11 של דורה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל רמת גן וסכנין נפגשו 6 פעמים בליגה הראשונה. סכנין ניצחה מחצית מהמפגשים, אחד נגמר בתיקו ושניים ניצחו האורדונים.

* הסיום המוצלח של דצמבר (3 ניצחונות רצופים) הפך אותו לחודש המוצלח של סכנין מבין חודשי השנה, והדיח מהפסגה את ינואר, ששלט עם 48 אחוז.

* הפועל רמת גן אירחה 3 פעמים. החלוקה שווה: ניצחון לכל קבוצה ותיקו אחד.

* אלי כהן אימן שש פעמים נגד סכנין. החלוקה שווה: 2 ניצחונות, 2 תיקו ו-2 הפסדים.

* שלומי דורה אימן חמש פעמים נגד הפועל רמת גן, והפעמיים היחידות שניצח היו בחוץ.

* איתן תבריזי שפט את בני סכנין 12 פעמים בחוץ, ורק פעמיים זה נגמר בניצחון מבחינתה. יתר המשחקים: 4 תיקו ו-6 הפסדים.

* את הפועל רמת גן שפט תבריזי 5 פעמים בליגה. היא אף פעם לא ניצחה (תיקו וארבעה הפסדים).

ישראל זגורי שחקן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
"אנחנו מדברים הרבה בתקופה האחרונה, על איך לתרגם את היכולת הטובה לנקודות ולא תמיד זה מצליח לנו, אבל מחר חייבים לתת הכל ולהשאיר את הנקודות בבית, אם במשחק יפה ואם במלחמה על כל כדור". ישראל זגורי/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן:

הקבוצה תנסה להתאושש מההפסד לרמת השרון במחזור שעבר, כאשר תארח את בני סכנין לקרב תחתית לוהט באצטדיון רמת גן. צמד המגנים טל מעבי ותמיר בן עמי הפצועים ייעדרו ולא יכללו בסגל. המאמן אלי כהן צפוי לפתוח עם הרכב זהה ככל הנראה גם הפעם, כאשר ברנאר אוננגה ישתף פעולה עם טל חן במרכז ההגנה וארתור אטצזיאנוב יפתח כמגן שמאלי. בקישור תשחק הרביעייה הרגילה, ג'יבריל סידיבה, עומר בוקסנבוים, ישראל זגורי ומיכאל זנדברג, כאשר הצרפתי דויד מנגה יפתח ככל הנראה יחד עם אנטון ארחיפוב בחוד.

"זה אחד המשחקים החשובים שלנו", אמר הקשר ישראל זגורי לאתר הרשמי של המועדון. "אנחנו מדברים הרבה בתקופה האחרונה, על איך לתרגם את היכולת הטובה לנקודות ולא תמיד זה מצליח לנו, אבל מחר חייבים לתת הכל ולהשאיר את הנקודות בבית, אם במשחק יפה ואם במלחמה על כל כדור".

זגורי מקווה שבניגוד לשבוע שעבר, הפעם תצליח הקבוצה לצבור נקודות ואמר: "נגד רמת השרון היינו עדיפים, אבל בסוף נשארנו בלי נקודות ומחר סכנין מגיעה אלינו כשהיא בכושר טוב ואחרי סדרת ניצחונות רצופים. התאמנו חזק בימים האחרונים וכולם מבינים את החשיבות של המשחק הזה. אין לי ספק שיהיה לנו קשה מאוד נגדם, אבל בבית ועם תמיכה של הקהל שלנו אני מקווה שנדע לעשות את העבודה".

בני סכנין:

בני סכנין תנסה להמשיך את הפתיחה החלומית של הסיבוב השני. שלומי דורה ביקש מחניכיו שלא להיכנס לאופוריה ולתת הכל מהדקה הראשונה. דורה יערוך שינוי בודד בהרכב, כשירו בלו יחזור להרכב על חשבונו של מוחמד כליבאת. מוחמד זבידאת יחזור מההשעיה אך יישב על הספסל לאור היכולת הטובה של עלי עוסמאן.

ג'אן בטיסטה ממשיך להיבחן ובסכנין בודקים במקביל אופציה להנחית נבחנים נוספים. "זה משחק חשוב מאוד עבורנו", אמר אחד השחקנים. "אם ננצח זה כבר יקפיץ אותנו למעלה. הפסד והפער מהקו האדום ימשיך להיות קטן מדי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שוער בני סכנין, מוחמד קנדיל. מגד גוזני
הרבה תלוי בכפפות שלו. מחמוד קנדיל/מגד גוזני

יעמדו למבחן

הפועל רמת גן: ברנאר אוננגה

רמת גן תפגוש קבוצה שניצחה שלוש פעמים ברציפות והמפתח לנקודות טמון קודם כל בשמירה על רשת נקייה. אוננגה מגלה יכולת טובה בדרך כלל ומסומן כרכש טוב של רמת גן. מחר הוא יצטרך לשדרג את יכולתו מול החלק הקדמי הטוב של סכנין.

בני סכנין: מחמוד קנדיל

השוער של סכנין חייב להקרין שקט על ההגנה מול ההתקפה הטובה של רמת גן ולסיים את המשחק עם מינימום טעויות כדי להמשיך את התקופה הטובה בה הוא והקבוצה נמצאים.

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה, טל חן, ארתור אטצזיאנוב, ג'יבריל סידיבה, עומר בוקסנבוים, מיכאל זנדברג, ישראל זגורי, דויד מנגה, אנטון ארחיפוב.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עידן ויצמן, עלאא אבו סלאח, שמעון הרוש, חאלד חלאילה, אלכסנדר דוידוב, מקסים ז'וס, חאמד גנאים, אחמד קאסום, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully