וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: תמיר כהן יחזור לסגל בעוד כשבועיים

4.1.2013 / 14:45

הקשר סיים תקופת ההתאוששות, חזרתו אמורה לתרום להחלטה להיפרד מדמאו. במועדון אישרו: נוטים להשאיל את הייבר

קשר מכבי חיפה, תמיר כהן, יחזור לסגל הקבוצה בעוד כשבועיים, כך מעריכים במועדון לאור העובדה שהקשר סיים את תקופת ההתאוששות שלו וקיבל אישור להגביר את קצב האימונים עד לחזרה לכושר משחק. "תמיר יהיה כשיר בקרוב, נשלב אותו בהדרגה כדי לא לסכן אותו", אמרו הבוקר (שישי) במועדון. כהן לא ייכלל בסגל למשחק באשדוד ועדיין לא ברור האם ישחק מול הפועל עכו. חזרתו אמורה לסלול את דרכו של דמאו מחוץ לסגל.

במועדון ממשיכים בהכנות לקראת משחק החוץ מול מ.ס אשדוד ביום ראשון. הקבוצה של אריק בנאדו רוצה להשיג ניצחון שישי בעידן שלו, שיוכל לקרב אותה צעד נוסף לעבר המוליכות כששש נקודות בלבד מפרידות בינה לבין הפועל תל אביב שבמקום השני. בנאדו ערך אסיפה היום בה הקרין קלטת של המשחק הקודם מול הפועל באר שבע, ושם דגשים על משחק ההגנה וההתקפה.

כפי שפורסם אתמול, בחיפה מתכוונים להשאיל עד את החלוץ היהודי מקנדה, דניאל הייבר, אותו הוחלט להחתים שלשום בכפוף להצלחת המשא ומתן. הייבר אמור לחתום על חוזה לארבע שנים. בנאדו מכוון להחתמת סטפן שצ'פוביץ' מפרטיזן בלגרד, שמחזיק במספר הצעות מאסיה ונראה כי במועדון יגבירו את המגעים עימו. סוכנו הסרבי פאלי רמאדני, שמקורב ליעקב שחר, לוחץ על השחקן להגיע לישראל אבל חיפה תצטרך להגיש הצעה רשמית בקרוב כדי שהמהלך ירקום עור וגידים. כזכור, בנאדו מסרב לשחרר בינתיים את אלון תורג'מן ואנדריי פיליאבסקי, אבל אם אלה יבקשו לעזוב לא יעמדו בדרכם. ההצעות של תורג'מן מבית"ר ירושלים ובני יהודה הן הרציניות ביותר בשלב זה, אם כי לאחרונה גם מכבי נתניה גיששה בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully