וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "ברק לוי נראה כמו פנתר באימונים"

השוער הצעיר יחליף את אניימה בשער הקבוצה במשחק מול קרית שמונה (שני, 20:50). דאבור בספק, קולאוטי עשוי לשחק

one

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (שישי) אימון נוסף לקראת משחק החוץ נגד עירוני קרית שמונה ביום שני. החלוץ הוולשי רוברט ארנשו, ששוחרר אמש מהקבוצה ויחזור לקרדיף, לא נכח באימון והוא צפוי להמריא בחזרה למולדתו כבר ביום ראשון.

החלוץ מונס דאבור שספג אמש מכה חזקה בקרסולו, לא התאמן והוא בספק גדול למשחק. מי שהשלים אימון מלא עם הקבוצה, הוא החלוץ רוברטו קולאוטי, שמחלים מפציעה בשריר המפשעה. אם קולאוטי יצליח לקיים גם את שני האימונים שעוד נותרו עד המשחק, הוא צפוי להיכלל בסגל.

ברק לוי שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"הוא מתאמן ברצינות, ואנחנו סומכים עליו בעיניים עצומות. ברק יודע שזה הצ'אנס שלו להוכיח מה הוא שווה וראינו שכבר במשחק הגומלין נגד הפועל חיפה בגביע הטוטו, הוא הראה שיש על מי לסמוך". ברק לוי/ברני ארדוב

השוער ברק לוי יערוך ביום שני הופעת בכורה בהרכב העונה וזאת עקב נסיעתו של וינסנט אניימה למחנה האימון של נבחרת ניגריה בפורטוגל, לקראת אליפות אפריקה שתחל בקרוב. "ברק נראה כמו פנתר באימונים השבוע", אמר אחד משחקני הקבוצה בהתייחסו לשוער הצעיר שיפתח ביום שני. "הוא מתאמן ברצינות, ואנחנו סומכים עליו בעיניים עצומות. ברק יודע שזה הצ'אנס שלו להוכיח מה הוא שווה וראינו שכבר במשחק הגומלין נגד הפועל חיפה בגביע הטוטו, הוא הראה שיש על מי לסמוך. זה משחק חשוב בשבילנו, וכולנו נעזור לו לעבור את המשחק הזה בהצלחה". מי שישמש כשוער שני במשחק הוא גל טובלי, שוער קבוצת הנוער שמתאמן בימים האחרונים בסגל הקבוצה הבוגרת.

בקרית שלום מאמינים כי בשבוע הבא תושלם סופית עסקת העברתו של הקשר ערן זהבי ששוחרר באופן רשמי מפאלרמו האיטלקית. במכבי לא מתרשמים מסיפור זכות הראשונים שיש להפועל תל אביב לגבי זהבי ומשוכנעים כי הדברים ייסגרו באופן רשמי עם פתיחת חלון ההעברות ב-9 בינואר. לאחר עזיבתו של ארנשו ובשל רצון הסגל להתחזק בחלוץ נוסף, צפויה הקבוצה להחתים חלוץ, ככל הנראה זר, שיגיע לקבוצה בשבועות הקרובים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ערן זהבי שחקן פאלרמו באימון. Tullio M. Puglia, GettyImages
הצהובים מאמינים שבשבוע הבא הוא יהיה שלהם. ערן זהבי/GettyImages, Tullio M. Puglia

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully