וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון צפוי לחתום בסלטיק ביום שני

הבלם הישראלי של סטנדרד עבר בהצלחה בדיקות רפואיות וממתין לרישיון עבודה. האלופה הסקוטית תוכל לרכוש אותו בקיץ

רמי גרשון עבר הערב (שישי) בהצלחה את הבדיקות הרפואיות בסלטיק והוא צפוי לחתום סופית במדי האלופה הסקוטית ביום שני. מה שמפריד כרגע בין הצדדים לסגירה סופית של העסקה הם מספר עניינים רפואיים אחרונים, כמו גם רישיון עבודה אותו יצטרך הבלם לקבל על מנת לשחק באי הבריטי.

גרשון, שצפוי לעבור בהשאלה עד לסיום העונה מסטנדרד ליאז' הבלגית, יחבור לבירם כיאל בשורות האלופה הסקוטית, שתוכל לרכוש אותו תמורת 800 אלף ליש"ט בסיום העונה.

ב"דיילי מייל" נכתב שהגעתו של גרשון זורזה בשל השעייתו של קווין וילסון משני משחקים, ובגלל נסיעתו של אפה אמברוז לאליפות אפריקה, שעשויה לגרום לכך שהבלם הניגרי יחזור רק ימים ספורים לפני המשחק הראשון מול יובנטוס בשמינית גמר ליגת האלופות.

סוכנו של גרשון, דודו דהאן, היה זה ששידך בין אמברוז לירוקים כשהניגרי שיחק במ.ס. אשדוד.

בלם סטנדרד ליאז' רמי גרשון מול קשר ווסטרלו סטין דה סמט. GettyImages
עוד נציג בסקוטלנד. גרשון/GettyImages

גרשון (24) גדל בהפועל ראשון לציון, ובקיץ 2009 הפתיע כאשר הושאל לסטנדרד ליאז'. בקיץ שלאחר מכן בחרה הקבוצה הבלגית לרכוש את כרטיסו, הוא הושאל לקורטרייק ובאמצע העונה שעברה חזר לסטנדרד, במדיה רשם העונה הופעה אחת בלבד. באוקטובר 2010 רשם השחקן את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ישראל.

בנוסף, אתמול פורסם בוואלה! ספורט שסלטיק עשויה להיכנס בקרוב למשא ומתן עם מ.ס אשדוד בעניין המגן הניגרי ג'ואון אושאניווה. נציג של האלופה הסקוטית הגיע לאחד המשחקים האחרונים של אשדוד, צפה במגן והתרשם מיכולתו. בעקבות ההמלצה, בסלטיק החליטו לנסות לצרפו כבר בינואר. ראוי להדגיש כי אושאניווה נמצא כרגע במחנה האימונים של נבחרת ניגריה לקראת אליפות אפריקה. הניגרי בן ה-22 הצטרף לאשדוד בספטמבר ורשם 14 הופעות בהרכב.

  • עוד באותו נושא:
  • רמי גרשון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully