וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים חתם בק.פ.ר

הבלם הישראלי בן ה-30 מצטרף לנועלת טבלת הפרמיירליג בחוזה עד סוף העונה. הארי רדנאפ: "הוא יוסיף לנו הרבה"

אחרי שהתאמן בשורות ק.פ.ר במשך כמה שבועות, חתם היום (שישי) טל בן חיים בקבוצה הלונדונית עד לתום העונה וילבש את החולצה מספר 21. בן חיים הרשים את מאמן הקבוצה הארי רדנאפ, שנואש לחזק את החלק האחורי של האחרונה בפרמיירליג, שספגה עד כה 36 שערים ב-21 מחזורים, ונמצאת במגמת התאוששות אחרי ה-0:1 המדהים על צ'לסי.

"טל הוא מקצוען גדול עם הרבה נסיון ואני משוכנע שהוא יוסיף לנו הרבה לסגל", אמר המנג'ר הארי רדנאפ. "הגישה שלו היא מצוינת, הוא יכול לשחק בכל אחד מתפקידי ההגנה וזה בונוס גדול עבורנו. הוא פשוט רוצה לשחק, הוא לא כאן בשביל הכסף או משהו כזה, הוא פשוט רוצה לבוא ולעשות את הטוב ביותר בשביל המועדון".

טל בן חיים שחקן פורטסמות (ימין) מול קרלטון קול שחקן ווסטהאם. Ben Hoskins, GettyImages
תחנה שביעית באנגליה. בן חיים/GettyImages, Ben Hoskins

בן חיים לא שיחק מאז שחוזהו בפורטסמות' הותר בקיץ האחרון. מאז הוא התאמן במכבי נתניה ובני יהודה כדי לשמור על כושר. הוא היה מועמד להצטרף לפאוק סלוניקי מהליגה היוונית, אבל פערים במו"מ מנעו את הצטרפותו. כמו כן על פי הדיווחים הוא קיבל הצעה מגואונגז'ו, אבל דחה אותה.

בן חיים לא שיחק מאז המשחק האחרון של נבחרת ישראל נגד רוסיה (4:0), ומאז אף לא זומן לסגל של אלי גוטמן מאחר שאין לו קבוצה. בנבחרת טענו שאם יחזור לשחק בצורה מסודרת, הוא כמובן מועמד לחזור לסגל הנבחרת, לקראת המשחקים הבאים מול פורטוגל וצפון אירלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully