וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייסון צ'נדלר: "ג'יי אר סמית' הוא תופעת טבע"

סנטר הניקס הילל את הגארד, שכיכב מול סן אנטוניו וסיפק דאנק מדהים. ג'ינובילי: "אחרי כל כך הרבה נסיעות, נראינו חלשים"

שני משחקים בלבד התקיימו הלילה (בין חמישי לשישי) בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ואיזה יופי של משחקים אלה היו. במוקד, סיפקה ניו יורק הצגה ליושבי המדיסון סקוור גארדן, כאשר מחצית שניה גדולה סייעה לה לקטוע את רצף שבעת הנצחונות של סן אנטוניו ולהשיג ניצחון ענק - 83:100. "שיחקנו נהדר הלילה", אמר מאמן הניקס מייק וודסון. "ניצחנו חתיכת קבוצת כדורסל. ההגנה שלנו קצת ירדה בעשרת המשחקים האחרונים, אבל היום שיחקנו כמו שהתחלנו את העונה".

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. רויטרס
נכנס לרשימה אקסקלוסיבית. כרמלו/רויטרס

כרמלו אנתוני קלע הלילה 23 נקודות, ובכך הפך לשחקן השישי בתולדות הניקס עם 20 משחקים רצופים של 20 נקודות או יותר. את הרשימה בה נמצאים גם וולט פרייז'ר, ברנארד קינג, אמארה סטודמאייר ופטריק יואינג מוליך ריצ'י גוורין, שעשה זאת בעונת 1961/62, עם 29 משחקים רצופים. "חזרנו לצורה בה שיחקנו לפני 10 ו-15 משחקים", אמר מלו, "חזרנו להיות הקבוצה האגרסיבית יותר".

גם אמארה סטודמאייר נראה טוב יותר, כאשר שיחק 21 נקודות והשיב עם 10 נקודות ב-4 מ-10 מהשדה. "הרגשתי הרבה יותר טוב משחשבתי שארגיש בנקודה הזו", אמר הפורוורד, "אבל אני עדיין לא חד כפי שאהיה".

המהלך של המשחק הגיע כעשר דקות לסיום המשחק, כאשר פבלו פריג'יוני, באחד ממשחקיו הטובים ביותר ב-NBA, מסר לג'יי אר סמית', שהטביע עם אלי-אופ מרהיב פחות או יותר מהמרפק. "אני מאוד אוהב לשחק איתו", אמר הרכז הארגנטינאי הוותיק שמסר תשעה אסיסטים, "לא משנה איך אתה מוסר, הוא יתפוס את הכדור. לא ידעתי שהוא יטביע, חשבתי שהמסירה היתה נמוכה מדי". טייסון צ'נדלר שיבח גם כן ואמר: "ג'יי אר עושה דברים מדהימים, הוא תופעת טבע".

שחקן ניו יורק ניקס ג'יי אר סמית'. GettyImages
אחד ממהלכי העונה. סמית'/GettyImages

בצד השני, היה המשחק הרביעי בחמישה ימים לספרס, ובניגוד לפעם שעברה שזה קרה, הפעם גרג פופוביץ' בחר לשתף את כל הסגל שלו, לפחות בשלושת הרבעים הראשונים. אלא שסן אנטוניו נראתה עייפה, ואת הרבע המכריע ראו טים דאנקן וטוני פארקר מהספסל. "אחרי כל כך הרבה נסיעות, נראינו קצת חלשים", הודה מאנו ג'ינובילי, והחמיא ליריבה שהיתה עדיפה הלילה: "יש להם כמה שחקנים הגנתיים עכשיו. הם מאוד אתלטים, והיה לנו מאוד קשה להגיע לטבעת".

גם טים דאנקן התרשם מאוד מההגנה המשופרת של הניקס: "טוני פארקר לא הגיע לכמות זריקות קלות כמו בדרך כלל, וגם אני. הם שמרו טוב, וברגע שהם הובילו, פשוט לא הצלחנו לחזור". גרג פופוביץ' סיכם: "הניקס קלעו מדהים וההגנה שלהם היתה טובה מדי. זו שנה ארוכה, ועבורנו סוף העונה חשוב יותר. כשאתה נעשה מבוגר יותר, זה מה שחשוב".

גרג פופוביץ', מאמן סן אנטוניו ספרס. רויטרס
לפחות הפעם הוא לא שלח את הכוכבים הביתה. פופוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully