וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הודחה במוקדמות טורניר סידני

הישראלית המשיכה בפתיחת העונה החלשה שלה עם הפסד מוחץ 6:0, 6:4 לגרטה ארן בת ה-33, שמדורגת במקום ה-114 בעולם

2013 מתחילה להיראות דומה מאוד ל-2012 עבור שחר פאר, שרשמה הבוקר (שישי) הפסד שני בעונה החדשה. אחרי שהובסה בסיבוב הראשון בטורניר שנג'ן בתחילת השבוע, הגיעה הטניסאית הישראלית לאוסטרליה במטרה להיכנס לטורניר סידני המהווה הכנה אחרונה לאליפות אוסטרליה שתיפתח בעוד שבוע וחצי, רק כדי לספוג תבוסה צורבת נוספת.

פאר, המדורגת 74 בעולם, פגשה בסיבוב המוקדמות הראשון בסידני את ההונגריה הוותיקה גרטה ארן, שמחצה אותה 0:6, 4:6. ארן בת ה-33, שמדורגת רק במקום ה-114 בעולם, שייטה במערכה הראשונה בלי קושי, ועשתה את העבודה במערכה השנייה כדי להבטיח את הניצחון שהעלה אותה למפגש מול מרינה ארקוביץ' הניו זילנדית.

שחר פאר טניסאית ישראלית. רויטרס
שני משחקים העונה, שתי תבוסות. פאר/רויטרס

בטורניר הגברים בבריסביין, עלה אנדי מארי לחצי הגמר. המדורג ראשון בטורניר גבר 4:6, 6:7 (3) על דניס איצומין האוזבקי. יריבו הבא של הסקוטי יהיה היפני המצוין קיי נישיקורי (5), שניצח 4:6, 6:7 (3) את אלכסנדר דולגופולוב (4). בחצי הגמר השני יתעמתו מרכוס בגדאטיס, הקפריסאי הוותיק שהפתיע גם את ז'יל סימון (3) עם 3:6, 4:6, וגריגור דימיטרוב שניצח 3:6, 2:6 את יורגן מלצר (7).

בטורניר אוקלנד העפילה המדורגת ראשונה, אגניישקה רדוואנסקה, בקושי לגמר עם ניצחון 6:7 (4), 6:7 (3) על ג'יימי המפטון האמריקאית. בקרב על התואר תפגוש הפולניה את ינינה וויקמאייר הבלגית (3), ששרדה גם היא מפגש לא קל מול מונה ברת'ל הגרמניה לפני שניצחה 4:6, 6:1, 6:7 (3).

אנדי מארי טניסאי סקוטי. AP
כבר בחצי הגמר. מארי/AP
  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully