וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי אשדוד ניצחה 68:76 את רמת השרון

האלופה השיגה ניצחון חוץ ושמרה על מאזנה המושלם בפסגה. רמלה ניצחה 58:68 את גליל, 68:82 לחולון על פתח תקוה

מכבי אשדוד ממשיכה לשלוט בליגת העל לנשים. האלופה ניצחה הערב (חמישי) בחוץ 68:76 את רמת השרון וניצבת בפסגה עם מאזן מושלם של 0:10. אליצור רמלה נמצאת במקום השני, אחרי ניצחון 58:68 על הפועל גליל עליון. אליצור חולון השיגה ניצחון שלישי ברציפות, 68:82 על הפועל פתח תקוה.

קטיה לויצקי שחקנית אליצור רמלה. ברני ארדוב
רמלה התאוששה. קטיה לויצקי/ברני ארדוב

רמת השרון - מכבי אשדוד 76:68

האלופה שמרה על המאזן המושלם שלה עם ניצחון חוץ על הקבוצה של אורנה אוסטפלד, לה היה זה הפסד רביעי העונה. מכבי אשדוד נהנתה ממשחק מצוין של שארדיי יוסטון, שעשתה ככל העולה על רוחה וסיימה עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים. אשלי שילדס תרמה 14 וגם חילקה שישה אסיסטים, כשמולה לייני סלווין לא קלעה ב-15 דקות הבכורה שלה לאחר החזרה לרמת השרון. בריאן ג'נוארי קלעה 16 לאורחות.

אליצור רמלה - הפועל גליל עליון 58:68

ההפסד הדרמטי לנתניה לא השפיע יותר מדי על רמלה, שחזרה לתלם עם ניצחון ביתי על הפועל גליל עליון. רבע ראשון מרשים אותו סיימה ביתרון 7:25, הספיק לרמלה בדרך לניצחון. קטיה לויצקי בלטה עם 17 נקודות ו-12 כדורים חוזרים, כשתמרה ג'יימס הוסיפה גם כן 17 נקודות. קריסטין פלורס הובילה את גליל עליון עם 13 נקודות ו-12 ריבאונדים.

אליצור חולון - הפועל פתח תקוה 68:82

המארחת המשיכה את הבריחה שלה מהתחתית, עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות. הפעם הקורבן הייתה הפועל פתח תקוה, שרדפה לכל אורך המשחק ולא הצליחה להדביק את הקצב. הדר גוטין הובילה את חולון עם משחק נהדר של 19 נקודות, אייברי ווארלי ובודי וויטני סייעו לה עם 13. מנגד, פורשה פול קלעה 24 נקודות לפתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully