וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: סיינה ניצחה בחוץ את פנרבחצ'ה/אולקר 92:98

הצגה מדהימה של בובי בראון (41 נקודות, 7 אס') סידרה לאיטלקים ניצחון קריטי. ניצחונות קלים לצסק"א ואולימפיאקוס

אחרי שהמחזור השני של שלב הטופ 16 החל ביום חמישי עם ארבעה משחקים, ביום שישי נערכים ארבעה משחקים נוספים. בבית ו' של מכבי תל אביב, סימונה פיאנג'אני, המאמן האיטלקי של פנרבחצ'ה/אולקר קיווה לנצח את האקסית סיינה, אבל נכנע בביתו להצגה מדהימה של בובי בראון והאורחים השיגו 92:98 קריטי. אולימפיאקוס אלופת אירופה הביסה 64:77 את בשיקטאש. בבית ה', צסק"א מוסקבה לא התקשתה בגרמניה והביסה 57:75 את אלבה ברלין ואילו ז'לגיריס קובנה גברה 63:75 על מלאגה.

בו מקאלב פנרבחצ'ה/אולקר מול בובי בראון סיינה. Salih Zeki Sayar, GettyImages
אחת ההצגות הגדולות בתולדות היורוליג. בראון/GettyImages, Salih Zeki Sayar

בית ה'

ז'לגיריס קובנה - מלאגה 63:75

שתיים ממפתיעות הסיבוב הראשון נפגשו בליטא והמארחת הצליחה, בזכות רבע רביעי מוחץ של 12:23, להתאושש מההפסד המתסכל בנקודה ביוון מול פנאתינייקוס במחזור הראשון. עבור מלאגה מדובר בהפסד ראשון בטופ 16, אחרי ניצחון דחוק על באמברג ובהפסד שלישי רצוף באולמה של ז'לגיריס.

כאמור, המשחק היה צמוד ואל הרבע האחרון הליטאים עלו ביתרון נקודה בלבד, אבל שם הם החלו לשמור בטירוף ונהנו מהניצחון. מינדאוגס קוזמינסקאס הוביל עם 14, קשישטוף לברינוביץ' הוסיך 12 ושמונה ריבאונדים למנצחת. ארל קלאווי ופראן ואסקז קלעו 11 כל אחד למלאגה.

אלבה ברלין - צסק"א מוסקבה 75:57

הגרמנים המסכנים, שבשבוע שעבר הפסידו בביתם לריאל מדריד, שוב נכנעו מול האוהדים שלהם ללא תנאי, כאשר צסק"א לא איפשרה להם לקלוע יותר מ-19 נקודות באף רבע. המשחק נגמר עוד לפני שהחל, עם 13:24 ברבע הראשון ומשם זה כבר היה טיול ערב קל לרוסים החזקים, שהשיגו ניצחון שני בטופ 16. מילוש תאודוסיץ' הפנטסטי הוביל עם 17, ננאד קרסטיץ' הוסיף 15. דשון ווד קלע 14 לאלבה.
כדי לשמור על סיכוי ריאלי להעפיל להצלבה, אלבה חייבת לשמור על הבית שלה, אבל היא מארחת קבוצה שמחזיקה במאזן חוץ מושלם ביורוליג והסיכויים שלה להפתיע נמוכים מאוד.

מילוש תאודוסיץ' צסק"א מוסקבה מול דשון ווד אלבה ברלין. Regina Hoffmann, GettyImages
כיף חיים בברלין. תאודוסיץ' לא סופר את דשון ווד/GettyImages, Regina Hoffmann

בית ו'

פנרבחצ'ה/אולקר - מונטפסקי סיינה 98:92

את מה שקרה בטורקיה עוד יכניסו לספרי הזהב של היורוליג. משחק פשוט עצום בין שתי קבוצות תוססות הסתיים עם ניצחון חוץ קריטי של האיטלקים על מאמנם לשעבר סימונה פיאנג'יאני. המארחת שלטה בעניינים החל מתום הרבע הראשון ועד לאמצע השלישי, שם שלשה של בויאן בוגדנוביץ' הנהדר נתנה לה יתרון 11 נקודות, 58:69. אלא שבובי בראון, באחת ההצגות הגדולות בתולדות היורוליג, פשוט לא היה מוכן להפסיד ורבע אחרון של 19:29 לסיינה בו בראון קלע 12 מתוך 41 (!) הנקודות שלו במשחק, שלחו את האורחת מחויכת בחזרה לארץ המגף.

השורה הסטטיסטית של בראון כללה 8 מ-12 לשתיים, 4 מ-6 לשלוש ו-13 מ-13 מהעונשין, כשהוא מוסיף לחגיגה גם שבעה אסיסטים ובסך הכל סוגר את הערב על 50 נקודות מדד. ויקטור סניקידזה סייע לו עם 19 נקודות. בוגדנוביץ' היה כאמור מצוין אצל המארחים וסיים עם 31 נקודות משלו, בו מקאלב הוסיף 17.

אולימפיאקוס - בשיקטאש 64:77

ניצחון קליל ליוונים, שלא הרשימו, אבל ברחו מהר מאוד ושלטו לכל אורך 40 הדקות. ואסיליס ספאנוליס היה כהרגלו רמה אחת מעל כולם וסיים עם 18 נקודות, כשהוא עוזר לאלופת אירופה לרדת למחצית בפלוס עשר נקודות ולא להביט לאחור. ניסיון קאמבק של הטורקים נעצר בשבע הבדל ובשיקטאש החלשה רשמה הפסד שני ברציפות בטופ 16. גיורגיוס פרינטזיס קלע 14 ליוונים, בעוד דניאל יואינג הוביל את האורחים עם 15 נקודות, אחת יותר מדמיר מרקוטה המצוין.

בויאן בוגדנוביץ' פנרבחצ'ה/אולקר מול סיינה. alih Zeki Sayar, GettyImages
משחק עצום של בויאן בוגדנוביץ' לא הספיק לפנר/GettyImages, alih Zeki Sayar

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully