וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "לדריוס וושינגטון נסיון ברמות הכי גבוהות"

4.1.2013 / 9:35

מאמן הפועל אילת מרוצה מצירופו של הגארד האמריקאי: "משוכנע שהיכולות שלו יבואו לידי ביטוי בקבוצה הצעירה שלנו"

הפועל אילת הודיעה אמש (חמישי) רשמית על החתמתו של הגארד האמריקאי דריוס וושינגטון ג'וניור, שחקן נבחרת מקדוניה, שהצטיין בעברו בשורות רומא ביורוליג. וושינגטון צפוי לנחות בישראל ביום שבת, להצטרף לאילת לקראת המשחק מול אליצור אשקלון ביום ראשון, ולהחליף בסגל את אוסטין פרימן ששוחרר למכבי אשדוד.

מאמן הקבוצה, עודד קטש, התייחס הבוקר להחתמה: "וושינגטון שחקן מנוסה ואיכותי עם נסיון אירופאי רב ברמות הכי גבוהות, אני משוכנע שהנסיון שרכש והיכולות האישיות שלו יבואו לידי ביטוי בקבוצה צעירה כמו שלנו".

שחקן גלאטסראיי, דריוס וושינגטון. מגד גוזני
עבר אירופי עשיר. דריוס וושינגטון/מגד גוזני

וושינגטון (27, 1.88), יליד אורלנדו, הוא בוגר אוניברסיטת ממפיס משנת 2006, ואת עונתו הראשונה מחוץ למכללות העביר בפאוק סלוניקי ובנימבורק. את עונת 2007/8 פתח בשורות סן אנטוניו בה שיחק 18 משחקים, שוחרר ועבר לאריס סלוניקי. בעונה לאחר מכן הגיע לאוראל גרייט הרוסית, והיה לאחד השחקנים המובילים ברוסיה, אך הקבוצה התמוטטה כלכלית לקראת סוף העונה.

בעונת 2009/10 חתם בגלאטסראיי, במדיה הפך למלך הסלים של היורוקאפ עם 21.6 נקודות ו-4.5 אסיסטים בממוצע למשחק, ולקראת סוף העונה חתם ברומא. וושינגטון המשיך ברומא עונה נוספת, ושיחק 16 משחקים ביורוליג עם ממוצע מרשים של 13 נקודות ו-3 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונה שעברה חזר לטורקיה וחתם בטלקום אנרקה ורשם ב-22 משחקים 16.6 נקודות ו-4.4 אסיסטים בממוצע. בקיץ שיחק בליגה בפורטו ריקו.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully