וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: עדי אזולאי וגל מקל נבחרי חודש דצמבר

3.1.2013 / 11:25

מאמן אליצור אשקלון, שהוביל את הקבוצה למאזן 1:4, והגארד שמציג יכולת נהדרת במכבי חיפה, נבחרו על ידי העיתונאים

מאמן חודש דצמבר 2012 של ליגת העל הוא עדי אזולאי שהוביל את אליצוראשקלון לחודש נהדר עם מאזן 1:4, כך הודיעה מנהלת הליגה. אשקלון פתחה את העונה עם חמישה הפסדים רצופים אבל סיימה את הסיבוב הראשון במקום השביעי עם מאזן של 5 נצחונות מול 6 הפסדים והרבה מהקרדיט לכך לעדי אזולאי שייצב את הקבוצה לאחר הפתיחה האיומה.

אזולאי נבחר על ידי 67% מחברי פאנל העיתונאים שלקחו חלק בבחירה כאשר 34 עיתונאי ופרשני כדורסל לקחו חלק הפעם בבחירה. במקום השני נבחר בראד גרינברג שקיבל 8 קולות.

"אני מודה מאוד לכל מי שבחר בי ואני מאוד שמח על הכבוד הזה", אמר אזולאי בתגובה לבחירה, "אמנם התואר הוא אישי שלי אבל אני מעניק אותו לכל השחקנים שלי שידעו להתאושש מפתיחת עונה לא טובה ולכל המערכת הזאת באשקלון שעברה תקופה לא פשוטה בתחילת העונה עם הכנה מאוחרת ופציעות. אני מקדיש את התואר הזה לכל המערכת וכמובן לאוהדים שלנו שמהווים חלק בלתי נפרד מההצלחה הזאת".

עדי אזולאי מאמן עירוני אשקלון. קובי אליהו
חודש נהדר. עדי אזולאי/קובי אליהו

שחקן חודש דצמבר של ליגת ווינר סל הוא גל מקל ממכבי חיפה. מקל הגיע לחיפה במחזור השביעי ולאחר משחק אחד של התאקלמות, הגיעו ארבעה משחקים נהדרים בחודש דצמבר בהם צבר 18.2 נקודות ו-8.8 אסיסטים למשחק ודייק ב-41% מחוץ לקשת ו-58% משתיים. חיפה בעזרתו של מקל התייצבה בתום הסיבוב הראשון במקום השני עם מאזן 3:8. מקל קיבל 67% מקולות הבוחרים, 23 קולות, במקום השני אחריו הגיע דווין סמית שקיבל 6 קולות.

"שמח מאוד על הבחירה", אמר מקל בתגובה על הבחירה, "יש הרבה שחקנים בקבוצה ששיחקו טוב בחודש האחרון והפרס הזה שייך גם להם, מכאן ממשיכים הלאה, מקווה להמשיך את היכולת הזאת האישית והקבוצתית".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully