וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דייויד בקהאם שוקל לשחק בסין

הקשר נמצא במגעים עם שנחאי שנואה של אנלקה ודרוגבה. צפוי להרוויח כמיליון ליש"ט בחודש וכ-30 מיליון דולר מחסויות

דייויד בקהאם מתקרב להמשך קריירת הכדורגל בסין, כך מדווחים ב"דיילי מירור" הבריטי. הקשר, שזכה בשתי אליפויות רצופות עם לוס אנג'לס גלאקסי, נמצא במגעים עם שנחאי שנואה, ולפי הדיווחים מדובר בחוזה מפוצץ וקצר טווח. "מקורבים לבקהאם רומזים שהוא להוט לקפוץ על ההצעה", נכתב. "המו"מ יימשך כשהבקהאמים יחזרו מחופשת הכריסמס שלהם".

דייויד בקהאם עם שלושת בניו, ברוקלין בקהאם, קרוז בקהאם, רומאו בקהאם. Victor Decolongon, GettyImages
"דייויד תמיד אמר שהוא רוצה עוד אתגר והוא אוהב את הרעיון של לשחק בסין. זה יעשה אותו לכוכב עולמי. הוא לא רק כבש את אירופה ואמריקה, אלא גם את המזרח הרחוק"/GettyImages, Victor Decolongon

הקשר האנגלי, כאמור, הוא שחקן חופשי לאחר שש שנים בארצות הברית. מספר מועדונים כבר פנו לבקהאם בן ה-37, שעד כה לא פרסם שום הודעה שמראה על העדפה לכיוון זה או אחר. בסין, השוק הגדול בעולם, כבר מפנטזים על מעבר של הסלבריטי הכי חזק בכדורגל. "דייויד תמיד אמר שהוא רוצה עוד אתגר והוא אוהב את הרעיון של לשחק בסין", אמר גורם. "זה יעשה אותו לכוכב עולמי. הוא לא רק כבש את אירופה ואמריקה, אלא גם את המזרח הרחוק. ההצעה קוסמת למשפחה, שכן המקום שונה מכל מקום שהם היו בעבר. בקס מלא תשוקה למשחק".

לפי הדיווח, המועדון הסיני הציע לבקס כ-250 אלף פאונד לשבוע, ולפי הצפי הקשר אמור להרוויח עוד כ-30 מיליון דולר רק מחסויות. ב-2012 המועדון צרף לשורותיו את ניקולה אנלקה ודידייה דרוגבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully