וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי רדנאפ: "אולי נצרף את טל בן חיים"

מערכת וואלה! ספורט

3.1.2013 / 0:29

אחרי שהדהים את צ'לסי, מאמן ק.פ.ר אותת על הרכש הראשון שלו בחלון ההעברות. בניטס: "חשוב שנבין למה אנחנו טועים"

ספורט 2

סנסציה גדולה נפלה בליל אמש (רביעי) בסטמפורד ברידג'. האחרונה בטבלה, קווינס פארק ריינג'רס, התארחה בביתה של צ'לסי במסגרת דרבי לונדוני וניצחה 0:1, משער של שון רייט פיליפס בדקה ה-78. עבור הקבוצה של הארי רדנאפ מדובר בניצחון שני בלבד העונה, בעוד אלופת אירופה היוצאת ממשיכה להפגין חוסר יציבות משווע גם תחת רפא בניטס והיא רחוקה 14 נקודות מהמוליכה מנצ'סטר יונייטד.

בניטס אמר: "הרבה דברים לא עבדו. ידענו שאנחנו משחקים נגד האחרונה בטבלה ודיברנו על זה, ידענו שצריך להיות מרוכזים, אבל לא מצאנו את הקצב הנכון וחלק מהשחקנים אולי היו עייפים. ק.פ.ר שיחקה מסודר מאוד".

לגבי הרכש הוסיף הספרדי: "לא דיברתי עם ההנהלה, אז אני לא יודע מה הסיטואציה בנושא דמבה בה. פרננדו טורס שיחק בכל משחק בחג המולד ויכולתם לראות שהוא היה מותש. הדבר הכי חשוב הוא שנבין למה עשינו את הטעויות האלה, נחזק את השחקנים ונתקדם".

טל בן חיים שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
יעזור לק.פ.ר במאבקי התחתית? בן חיים/קובי אליהו

המאמן המנצח, הארי רדנאפ, סיכם: "עבדנו קשה באימונים וזה הפרס. הניצחון הגיע לנו וזו הייתה הופעה פנטסטית. עצרנו את צ'לסי. השחקנים קבעו לעצמם סנטדרט חדש וכדי לצאת מהמצב המסובך שלנו, הם צריכים לשחק ברמה הזו כל שבוע. ההפסד לליברפול היה יום נורא עבורנו, אבל התאוששנו".

לאחר מכן הוסיף רדנאפ: "אולי נצרף שחקן שמתאמן איתנו, טל בן חיים. הוא מאוד רוצה לחבור לקבוצה".

כובש שער הניצחון ואקס צ'לסי שון רייט פיליפס, אמר: "תיסכלנו אותם. הניצחון שלנו מוצדק. אף פעם לא פיקפקנו ביכולות שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לואיס סוארס שחקן ליברפול (שמאל) חוגג עם ראהים סטרלינג. רויטרס
המאמן מרוצה מהם. סוארס וסטרלינג/רויטרס

ליברפול רשמה הערב 0:3 שני ברציפות, אחרי השלישייה מול ק.פ.ר לפני שלושה ימים. לואיס סוארס כבש צמד ובישל שער לראהים סטרלינג, והגיע לחמישה שערים בחמישה מפגשים מול החתולים השחורים. לאחר המשחק אישר המאמן ברנדן רודג'רס שהקשר ג'ו קול בדרך לווסטהאם: "הוא מדבר איתם. זה יהיה מעבר מצוין עבורו".

על ההופעה הנהדרת של סוארס אמר רודג'רס: "הוא פינישר נהדר. את הגול הראשון הוא הכין לסטרלינג, בשני הוא התמודד נהדר עם ההגנה וסיים באופן מעולה ובשער השלישי , שהגיע מאחת המסירות הכי טובות שתראו בכדורגל - של סטיבן ג'רארד - הוא גם סיים נהדר. הוא פשוט מדהים, הוא הגרסה שלנו לליאונל מסי. כשהוא משחק בכל משחק ומתאמן בכל אימון, הוא פשוט נהדר. זו הופעה אדירה שלו אבל כל הקבוצה תמכה בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully