וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי הפסידה 1:0 לק.פ.ר

שון רייט פיליפס הדהים את סטמפורד ברידג' עם שער נגד האקסית (78). ליברפול - סנדרלנד 0:3, ניוקאסל - אברטון 2:1

ספורט 2

המחזור ה-21 בפרמיירליג הושלם הערב (רביעי) וחתם את משחקי חג המולד. ואיזה סיום זה היה לחג. נועלת הטבלה, ק.פ.ר, הדהימה את צ'לסי הלוהטת בסטמפורד ברידג', עם 0:1 של שון רייט פיליפס בדקה ה-78. ליברפול ניצחה 0:3 גם את סנדרלנד, בהופעה נהדרת של לואיס סוארס. אברטון ביצעה מהפך כדי לנצח 1:2 בניוקאסל.

אוסקר שחקן צ'לסי מתוסכל. GettyImages
תמונה אחת שווה 14 נקודות הפרש מיונייטד. אוסקר גמור/GettyImages

צ'לסי - ק.פ.ר 1:0

הבלוז רשמו בתחילת השבוע ניצחון חמישי ברציפות בליגה ושביעי בכל המסגרות לאחר שחזרו מפיגור 1:0 לניצחון 1:2 על אברטון בגודיסון פארק. מנגד, הקבוצה המאכזבת של הארי רדנאפ הגיעה בהרכב חסר במיוחד. אבל זה לא הפריע לריינג'רס לעשות משהו שהם לא עשו מאז אפריל 1983 - לנצח את צ'לסי בסטמפורד ברידג'.

כבר במחצית הראשונה הבלוז התקשו לחדור את המערך של רדנאפ. וכשלא הולך, מנסים מרחוק. צ'לסי איימה על השער 11 פעמים, אך רק כדור אחד, של אוסקר בדקה ה-43, מצא את המסגרת.

צ'לסי המשיכה ללחוץ, והוסיפה עוד שתי החמצות קורצות - של מוזס בדקה ה-49 ושל טורס בדקה ה-53 - התווספו לרשימה מהמחצית הראשונה. ק.פ.ר הרימה ראש, ואסטבן גראנרו ניסה להפתיע מרחוק את המחליף של צ'ך, רוס טרנבול, בדקה ה-59. שלוש דקות לאחר מכן נגיחה של שון דרי מצאה את אותן ידיים. בדקה ה-66 הכדור הגיע ללמפארד, שמצא את הרשת, אך השער נפסל בטענת נבדל. לפי ההילוך החוזר, החלטה גבולית של צוות השיפוט בראשות לי מייסון.

בדקה ה-78 כדור קרן של ק.פ.ר הגיע לעאדל טערבאט, שהסיט לאחור לשון רייט פיליפס - שנכנס כמחליף בדקה ה-16 בעקבות פציעה של דייויד הויילט. האקס של צ'לסי בעט שטוח מ-20 מטרים והשתיק את סטמפורד ברידג' עם 0:1 מדהים של נועלת הטבלה. זה היה השער הראשון של השחקן מזה 969 ימים. דויד לואיז עוד ניסה להושיע עם בעיטה מחוץ לרחבה בתוספת הזמן, אך הכדור עף מעל השער.

ק.פ.ר של רדנאפ, שאמר שכדי לא להצליח בצ'לסי צריך להיות חמור, נשארה אחרונה למרות שלוש הנקודות. בצ'לסי יכולים כנראה להגיד שלום סופי למאבק האליפות, כשבין הכחולים לבין מנצ'סטר יונייטד מפרידות 14 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לואיס סוארס שחקן ליברפול (שמאל) חוגג עם ראהים סטרלינג. רויטרס
כמה שהוא אוהב לפגוש את סנדרלנד. סוארס וסטרלינג חוגגים 0:1/רויטרס

ליברפול - סנדרלנד 0:3

לואיס סוארס, שהתגבר על פציעה וחזר מול ק.פ.ר כדי לכבוש צמד נוסף, אוהב במיוחד את המפגשים מול סנדרלנד, והערב הוא שוב הוכיח למה. צמד שלו הצטרפו לשלושה שערים בארבעת המשחקים הקודמים מול החתולים השחורים, כשהפעם חבר לסטטיסטיקה גם בישול.

אחרי פתיחה קצת ישנונית הגיעה הדקה ה-19, ואז סוארס שלח כדור לראהים סטרלינג, שהקפיץ את ה-0:1 של המרסיסיידרס. שבע דקות עברו, והחלוץ מאורוגוואי פרץ באגף ימין, ומזווית קשה בעט בין רגליו של השוער סימון מיניולה, 0:2 לליברפול. לפי "אינפוסטראדה", האדומים מעולם לא הפסידו במשחק פרמיירליג ביתי שבו הובילו בשני שערים, נתון מעודד לרדת איתו להפסקה.

בדקה ה-53 הסיפור נסגר, כשסטיבן ג'רארד, בבישול שמיני העונה, שלח כדור ארוך ונהדר לסוארס, שחגג את ה-0:3. מספר 7 אדום חוגג עם שני גולים ובישול, וזה המשחק השני ברציפות שהוא כובש צמד. בדקה ה-74 שער של גלן ג'ונסון נפסל בגלל נבדל. עם הניצחון עלתה ליברפול למקום השמיני בליגה, בעוד החתולים השחורים הידרדרו למקום ה-14.

פבריציו קולוצ'יני בלם ניוקאסל מול מרואן פלאיני שחקן אברטון. AP
קרב שיער. פבריציו קולוצ'יני מניוקאסל מול מרואן פלאיני מאברטון/AP

ניוקאסל - אברטון 2:1

למגפייז זהו משחק ראשון בלי דמבה בה שיעבור לצ'לסי, וכבר בפתיחה פאפיס סיסה הבהיר מהר מאוד שהוא מסתדר טוב מאוד לבד. בדקה השנייה, כדור שוער של טים קרול קיפץ מעל כל הגנת אברטון, וסיסה נגח מכעשרה מטרים פנימה. 0:1 לניוקאסל. המגפייז כמעט הכפילו את היתרון בדקה ה-30, כשג'יימס פרץ' פגש את העמוד.

ניוקאסל קיוותה שהפעם ההגנה הרעועה תחזיק מעמד, לאחר שהקבוצה ספגה 11 שערים בשלושה ימים (שבעה מול ארסנל וארבעה מול מנצ'סטר יונייטד). אבל בדקה ה-43 היא פגשה בלייטון ביינס. מגן נבחרת אנגליה ניגש לכדור חופשי מכ-30 מטרים, וקרע את הרשת של המגפייז. 1:1 מדהים. בדקה ה-60 ניקיצה ילאביץ' פרץ מצד שמאל, מסר כדור רוחב וויקטור אניצ'בה דחק את הרגל לקבע מהפך, 1:2 לאברטון. לאחר הכיבוש דווקא אברטון היתה קרובה יותר לשלישי, וניוקאסל רשמה הפסד תשיעי ב-11 המשחקים האחרונים - רק שתי נקודות מפרידות בין המגפייז לקו האדום. אברטון עקפה את ארסנל בדרך למקום החמישי.

*** בירם כיאל שיחק 72 דקות בניצחון סלטיק על מאת'רוול, 0:1 משערו של גארי הופר.

שחקני ק.פ.ר חוגגים שער מול צ'לסי. GettyImages
ק.פ.ר חוגגת בצ'לסי. ניצחון מדהים/GettyImages
ויקטור אניצ'בה שחקן אברטון עושה 1:2 מול ניוקאסל. GettyImages
ויקטור אניצ'בה עושה 1:2 לאברטון/GettyImages
דניאל סטארידג' שחקן ליברפול. רויטרס
נהנה מכל רגע. הרכש החדש של ליברפול, דניאל סטארידג'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully