וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל סטארידג’ חתם בליברפול, דמבה בה בדרך לצ'לסי

חלוצה של צ'לסי עובר לאנפילד תמורת 12 מיליון פאונד. ניוקאסל אישרה לחלוץ הסנגלי לנהל מו"מ עם הבלוז והוא צפוי לעזוב

דמבה בה נמצא בדרכו לצ'לסי. קבוצתו של החלוץ הסנגלי, ניוקאסל, פרסמה היום (רביעי) הודעה באתר הרשמי שלה כי קיבלה הצעה רשמית מאלופת אירופה היוצאת לגבי בה. על פי ההודעה, צ'לסי הציעה את הסכום שמופיע כסעיף בחוזה של השחקן שהגיע מווסטהאם בתחילת העונה שעברה. עוד הודיע המועדון כי דמבה בה קיבל אישור לנהל מו"מ עם הבלוז, ולפיכך הוא לא ייכלל בסגל של הקבוצה למשחק מול אברטון הערב. הסעיף בחוזה של בה אומר שבמקרה שתוגש עליו הצעה בסך שבעה מיליון ליש"ט, הוא ישוחרר.

דמבה בה שחקן ניוקאסל. Matthew Lewis, GettyImages
בדרכו למערב לונדון. בה/GettyImages, Matthew Lewis

בה בן ה-27 הגיע לניוקאסל ב-2011 מווסטהאם, לאחר שירד עם הקבוצה לליגת המשנה. לפני כן, כיכב במשך ארבע שנים בהופנהיים הגרמנית והפך לאחד הכוכבים המדוברים בבונדסליגה. העונה, כבש בה 13 שערי ליגה, ביניהם צמד בתבוסה 7:3 לארסנל בשבת האחרונה וצמדים נוספים מול וויגאן ורדינג. בנבחרת סנגל רשם בה 16 הופעות וכבש ארבעה שערים בלבד. כזכור, צ'לסי שחררה בקיץ החולף את החלוץ הדומיננטי ביותר שלה בעשור האחרון, דידייה דרוגבה, וחיפשה מאז חלוץ כשפרננדו טורס נותר למעשה החלוץ היחיד, בעוד דניאל סטארידג' בקושי זוכה לדקות משחק.

דניאל סטארידג' שחקן צ'לסי. Richard Heathcote, GettyImages
יקווה לקבל יותר דקות באנפילד. דניאל סטארידג'/GettyImages, Richard Heathcote

ובעוד שהבלוז מנהלים מו"מ עם חלוצה של ניוקאסל, מי שעזב את הקבוצה באופן רשמי היום הוא דניאל סטארידג’. החלוץ הצעיר של הקבוצה חתם באנפילד על חוזה ארוך טווח אחרי שעבר בדיקות רפואיות והוא יוצג במשחק הליגה של הקבוצה הערב מול סנדרלנד. על פי הדיווחים ליברפול תשלם לצ'לסי עבור החלוץ בן ה-23 סכום של 12 מיליון פאונד. סטארידג' הגיע לצ'לסי ממנצ'סטר סיטי ב-2009 תמורת 3.5 מיליון פאונד והבקיע 24 שערים ב-96 הופעות במדי הקבוצה.

"אני מאוד נרגש ושמח להיות כאן", אמר סטארידג' לאתר הרשמי לאחר חתימתו והוסיף: "ברנדון רודג'רס אמר שהוא רוצה אותי כאן לתקופה ארוכה וגם אני רואה את עצמי פה משחק הרבה שנים".

סטארידג' פרץ בצ'לסי בשנה שעברה תחת שרביטו של אנדרה וילאש בואש, אבל התקשה למצוא מקום בהרכב אצל מחליפו של הפורטוגלי רוברטי די מתיאו. סך הכל הוא פתח ב-37 משחקים במדי הכחולים בעונה החולפת, בהם הוא כבש 13 שערים, אך בעונה הנוכחית הוא פתח רק פעמיים בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully