וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בילד": "ואן דר וארט הכה את אשתו סילבי, הזוג מתגרש"

ב"בילד" טוענים שהסיבה לפרידה המתוקשרת בין קשר המבורג לאשתו סילבי נעוצה בתקרית אלימה. "אני אידיוט", הודה ההולנדי

בגרמניה מרבים לעסוק הבוקר (רביעי) בפרידתם המפתיעה של רפאל ואן דר וארט ואשתו סילבי. קשרה של המבורג והדוגמנית המתוקשרת אישרו לתקשורת המקומית שהם מתכוונים להתגרש, כשה"בילד" הגרמני דיווח שהסיבה לכך היא תקרית בערב ראש השנה האזרחית בה הכה ההולנדי את אשתו.

על פי הדיווח, ואן דר וארט הכה את אשתו במהלך ריב שהתלהט, לעיני האורחים ההמומים במסיבה שנערכה בביתם. "זה היה מאוד טיפשי מצדי, אני אידיוט", אמר ואן דר וארט, "חבל מאוד שזה קרה".

רפאל ואן דר וארט שחקן המבורג (ימין) עם סילבי ואן דר וארט. Mathis Wienand, GettyImages
גרמניה סוערת. הואן דר וארטים/GettyImages, Mathis Wienand

"אני מאוד עצוב שזה לא הסתדר בינינו", הוסיף ואן דר וארט, "אנחנו אשמים בזה, ורק סילבי ואני צריכים לענות את השאלה מדוע הנישואים שלנו לא הצליחו". גם סילבי סיפקה תשובה דיפלומטית: "לצערי התרחקנו לאורך הזמן. זה היה תהליך הדרגתי שהיה קשה לעצור. למרות שזה נשמע מוזר, אנחנו עדיין אוהבים ומכבדים זה את זה".

הזוג, שנישא ב-2005, נחשב לאחד המפורסמים בגרמניה, שם הם ידועים כ-'בקהאמים החדשים'. בעבר החליט ואן דר וארט להישאר בריאל מדריד למרות שלא זכה לדקות משחק על מנת שאשתו תוכל להמשיך לעבור טיפולים נגד מחלת הסרטן בה חלתה בבירת ספרד, ולרצונה לשוב לאחר מכן להמבורג היה חלק גדול בחזרתו לבונדסליגה הקיץ. בני הזוג היו יחד כעשר שנים.

ואן דר וארט, 29, החל את הקריירה שלו באייאקס, לאחר מכן שיחק בהמבורג, עבר לריאל מדריד לקדנציה לא מוצלחת במיוחד, ולאחר שנתיים נמכר לטוטנהאם ב-11 מיליון יורו. השנה חזר להמבורג הגרמנית, לאחר טורניר יורו כושל עם הולנד, שבמסגרתו הודחה הנבחרת בשלב הבתים. ואן דר וארט פתח כקפטן מול פורטוגל והבקיע שער יתרון בהפסד 2:1.

סילביה ואן דר וארט. Martin Rose, GettyImages
נפרדים אחרי עשר שנים. רפאל וסילבי/GettyImages, Martin Rose

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully