וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: וילאנובה יישב על הספסל כבר ביום ראשון הקרוב

ב'אס' טוענים כי מאמן ברצלונה יחזור לפעילות מוקדם מהצפוי וישוב לנהל את משחקה של הקבוצה בדרבי מול אספניול

האם טיטו וילאנובה יפתיע את כולם וישוב לפעילות כבר ביום ראשון הקרוב? מאמן ברצלונה שלקח פסק זמן כדי לטפל בבעיותיו הרפואיות עשוי לשבת על הספסל במשחק הדרבי בקאמפ נואו מול אספניול, כך מדווח 'אס'. על פי הדיווח, וילאנובה אמור להגיע למרות שהוא הצטווה לנוח.

כזכור, נשיאה של ברצלונה סנדרו רוסל טען בשבוע שעבר במסיבת עיתונאים שהתקיימה בדובאי: "טיטו וילאנובה יחזור לעבוד בתוך 15 עד 20 ימים, אבל הוא עדיין ייאלץ להגיע לבית החולים ולנוח. הוא הולך לשלב את הטיפול שלו יחד עם העבודה. הבריאות היא מעל הכל ונכון לעכשיו, הכדורגל רק במקום השני".

ובינתיים כלי התקשורת השונים ממשיכים לעסוק בעתידו של דויד וייה ובאפשרות שהוא יעבור לאנגליה. ב'דיילי מייל' פרסמו אמש (שלישי) שלמרות ההתעניינות של ליברפול בחלוץ הספרדי, ההצעה של ברנדן רודג'רס נדחתה זמן קצר לאחר שהוגשה. על פי ההצעה, ליברפול התעניינה בצירופו של וייה כמושאל עד לסוף העונה, אבל בבארסה הבהירו שזה לא יקרה.

* שוער ברצלונה ויקטור ואלדס לא התאמן עם חבריו לנבחרת קטאלוניה עקב כאבים ברגלו השמאלית. קטאלוניה תשחק נגד ניגריה, כשבסגל נמצאים שחקני ברצלונה פויול, פיקה, מונטויה, ג'ורדי אלבה, בוסקטס, טייו, בארטרה וסרחי רוברטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully