וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם חטיב ירצה להגיע לסכנין, יצטרכו לעשות סולחה"

בסכנין עוקבים אחר קשר נתניה, אך השחקנים לא שוכחים את תקרית היריקה עם עידן ויצמן. באטיסטה הנבחן ערך אימון בכורה

one

החלוץ הברזילאי בן ה-20 ז'אן באטיסטה ערך היום (שלישי) אימון ראשון בבני סכנין ועתיד להיבחן עד סוף השבוע. לאחר מכן, צפוי המאמן שלומי דורה להכריע האם יחתים את השחקן או שמא יחפש אופציות אחרות. על פי שחקנים בקבוצה, ניכר שלבאטיסטה יש איכויות, אך גם הם טוענים כי אחרי אימון אחד קשה לשפוט אם הוא זה שיכול לחזק משמעותית את הקבוצה.

שלומי דורה, מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מצא את החלוץ שרצה? דורה/אדריאן הרבשטיין

בסכנין בכל מקרה ייתנו לו כמה ימים נוספים, אך במידה ובאטיסטה לא ירשים, בקבוצה עשויים להנחית חלוצים נוספים למבחנים. מקביל, גם האפשרות לצרף את ויקטור מרעי עומדת על הפרק. שחקני הקבוצה חזרו מחופש בן יומיים, ושלומי דורה ביקש משחקניו לא להיכנס לאופוריה ולהמשיך במגמה של המשחקים האחרונים. דורה אמר לשחקניו כי הוא גאה בהם, אך בליגה שכזו, המומנטום הוא מה שקובע ולכן צריך כל הזמן לשמור על יציבות.

בסכנין עוקבים במקביל אחר ההתפתחויות בין עלי חטיב למכבי נתניה, ובמידה והשחקן ישוחרר עשויים בסכנין לפנות מיידית לנציגיו של השחקן. עם זאת, שחקנים בקבוצה כבר הבהירו שאם חטיב יגיע לקבוצה הם ידרשו ממנו להתנצל באופן פומבי בפני עידן ויצמן ורק לאחר מכן יסכימו לקלוט אותו חברתית. "עלי בהחלט יכול לחזק אותנו, הוא שחקן טוב, אבל אף אחד לא שוכח את מה שהוא עשה במשחק האחרון נגדנו. אם הוא ירצה להגיע תצטרך להיות פה סולחה, אחרת זה רק יפגע בקבוצה", אמר אחד השחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully